wtorek, 11 marca 2014

Hello spring!

Bardzo ciepła pogoda sprzyja lepszemu samopoczuciu (także w pracy), a w dodatku nawet po 17. jest jeszcze przyjemnie widno - aż chce się jeździć. Tylko chyba już czas na wymianę opon na letnie, zapewne jutro umówię się na wymianę - nawet jeśli jeszcze spadnie śnieg, to w mieście spokojnie sobie poradzę z chwilową białością, a nawet może to być ekscytujące!

Tymczasem,  TVN24 podaje sensacyjną wiadomość - w Danii podwyższono dopuszczalną prędkość poza obszarem zabudowanym. Z 80 km/h na 90 km/h (co dodatkowo miało spowodować zmniejszenie liczby wypadków drogowych). I zasadnicze pytanie: czy w Polsce też tak można zrobić?

19 komentarzy:

  1. Wiosną trafiają się najlepsi kursanci tacy jak ja :D

    Jazda po dziurawych drogach z tobą to przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś pogode oglądałam i mówili że zima ma nie wrócić, chociaż w środe przed 12 śnieg prószył za lublinem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam gg pokarz mi na emaila agisia5@gmail.com ;)

      Usuń
  3. A tak w ogóle sto gdzie jest niby przepis że mając prawko nie wolno bez L? Nie ma czegoś takiego że nie wolno... Kupie sobie przez portal L i sobie postawie (chyba jak swoją przyniose to mi nie zdejmiesz?) :D
    Dokładnie ok temu zdałam na B :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie ma już szans, jest tylko wiosna, słońce i ciepło!!! :))

      Usuń
    2. Ma nie wrócić na szczęście :D
      Ja w zime tylko w egzamin jeździłam więc od razu się zapowiadam- śnieg spadnie- będziesz zmuszony ze mną pojeździć troche w takich warunkach :)

      Usuń
  5. Mam nadzieje że nie wróci bo nienawidze zimy.
    Pamiętam jak dokładnie rok temu zdawalam na B prawko (zdałam) to śnieg i ślizgawka była :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat na egzaminie śnieg to dobra rzecz :D mi przyniósł szczęście

      Usuń
    2. No mi w sumie też bo łatwiej zdać... :D
      Rowerzystów nie było,pieszych mało i wolniej można jechać :D
      A babka u której zdawałam zawsze z wyjściem z word do wyjścia z L jma zasade tylko 37 min wszystko lącznie trwa. Więc gdzie mi się spieszyło? :D

      Usuń
    3. ja po mieście niecałe 30 min jeździłam ^^

      Usuń
    4. Ja coś klo tego... Bo ja wolno się ogarniam :D Na miasto wyjechałam ok 10:46 tak na zegarku było.Zauważyłam że różne godziny wpisują egzaminatorzy.
      Bylam z kumplem na egzaminie. Mial na 13. I taka dziewczyna też
      Wyszli oboje... (ok 13.15) ona miała wpisaną 13:03, on 13:10 :D

      Usuń
  6. Tomku to jak z jutrem? Komórka w firmie została (w k0ńcu głowe tam zostawię ) i nie wiem co i jak.
    Nawet na którą

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na pan mówić nie będę oj co to to nie :D
    Mam pełno znajomych 33-34 lata (ty masz hmm 34?) więc jakoś mi dziwnie wyjątkowo mówić na pan...
    I liczę że w drugą stron tak samo :)
    To jak z jutrem?!

    OdpowiedzUsuń
  8. Doszło?
    Chciałam fajniejszą tzn elektryczną ale nie ma nigdzie takich :D Gumowa też nie zła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. We Wrocławiu są już nawet kwiatki - krokusy ;). W końcu! Nie lubię zimy :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam za dziś.
    Wczoraj wieczorem wypiłam za dużo... Znajomi przyszli i tak jakoś od kieliszka wódki się zaczęło i wciągnęłam się...
    Wolalam nie ryzykować, byś mnie nie wywalił z L i nie było afery gorszej.

    Jutro zadzwonie bo głowa mi pęka kompletnie, i dogadam się...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zobacz czy wtorek ci pasuje? W weekend mam egzaminy (w niedziele po pewnie opijać będziemy...) Muszę planować za wczasu by mi jakieś daty nie połączyły się

    Wczoraj 1 rocznica zdania prawka. Więc oblewać co bylo...

    OdpowiedzUsuń