sobota, 4 lipca 2020

Podsumowanie tygodnia 142

Poniedziałek

Mam dość miłych i fajnych kursantów - mam na myśli tych nowych, z którymi dopiero rozpoczynam zajęcia praktyczne. Nikt się nie kłóci, z nikim nie muszę walczyć, ja robię swoje a oni w miarę słuchają (bardziej lub mniej). Moje podejście do pracy zmienia się. Wg mnie na lepsze - jak ktoś chce to będzie się uczył, a jak nie - to nic na siłę.

Wtorek

Kursantka o której pisałem tu miała jazdę wczoraj. Postanowiła jednak poświęcić więcej czasu na naukę (ostatnio nie zdała dwóch egzaminów wewnętrznych praktycznych), jej wczorajsze jazdy (2h) były całkiem sensowne. A dziś miała ponowny egzamin ze mną. Udało jej się zdać, choć nie jestem zachwycony jej poczynaniami za kierownicą. No ale zgodnie z kryteriami, więc wynik pozytywny.

Środa

Gorąco, ale w klimatyzowanym aucie da się pracować. A na placu manewrowym mam zapach świeżo skoszonej trawy, bo gdzieś na ogródkach działkowych ktoś akurat kosił. Fajnie.

Czwartek

Na środku drogi w mieście taki znak:



Dzwoni koleżanka (instruktorka, obecnie pracuje w innej firmie niż ja) i pyta: z której strony mam ominąć ten znak? Ja dodam, że miejsce było z jednej i drugiej strony. Dziwi mnie że ona tego nie wie, akurat pół godziny później mam kursantkę (ma już 4 godziny jazdy) i ona sama - bez mojej podpowiedzi prawidłowo ominęła znak. A więc można :)

Piątek

Piątkowe zatłoczenie na drogach, ale zupełnie mnie to nie przeszkadza. Takie mamy ulice, zarządcę dróg, policję i takie warunki :))) A że korki jak choooooolera - w mimo wszystko malutkim mieście - to już trudno :P

10 komentarzy:

  1. Ano, zapach koszonej trawy jest fajny, tu akurat wczoraj też był taki. Czasami na tych biało czerwonych strzałkach, znaku, są oznaczenia świetlne, pokazujące w którą stronę strzałki wskazują ;) żeby nie wyjść na kompletnego ignoranta to nawet sprawdziłem, że ten znak nazywa się "tablica kierująca" ;o))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dość miłych i fajnych kursantów - brzmi dwuznacznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zwórciłam na to uwagę. To dobrze czy źle, że są mili i fajni?

      Usuń
    2. Nie, no wiadomo przecież, o co Tomkowi chodziło. To dobrze, że są mili i fajni. A są mili i fajni nie bardzo, ogromnie, czy super, tylko dość, tak troszkę, w miarę :)

      Usuń
    3. Dla mnie to nie brzmi dwuznacznie. Miałem na myśli że się nie kłócą i nie muszę otwierać okien przy nich. Jasne? :)

      Usuń
    4. Jasne, myślałam, że masz dość, a tu widzę, że całkiem; nader; należycie; raczej; stosunkowo...

      Usuń
    5. No i wszystko jasne :D

      Usuń
  3. Hello Tomek!
    Your days were busy ! I like the smell of cut grass!
    Thank you for visiting my post! Have a happy week!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń