środa, 5 grudnia 2012

Grouponowy klient

Po raz kolejny widzę ofertę kursu na prawo jazdy w serwisie Groupon.pl. Oczywiście, taki kurs jest sporo tańszy niż normalnie (jakieś 40-50% taniej). I zastanawiam się, czy ośrodki które robią takie oferty nie mają klientów - nawet TERAZ kiedy trwa wielki boom na prawko???

Jak na razie (oferta aktywna od kilku godzin) sprzedali jeden kurs, ale pewnie chętnych nie zabraknie. Oby nie skończyło się tak jak niedawno w jednej szkole z Lublina - jazdy były rozłożone tam na pół roku z powodu sporej ilości chętnych i dwóch (!) instruktorów ;-)

Nie pamiętam co dokładnie było później, ale chyba szkoła ogłosiła upadłość...

12 komentarzy:

  1. Groupon to przede wszystkim fajny sposób na reklamę i przekonanie do siebie klientów, ale można też przekombinować i koniec końców sobie zaszkodzić..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jako reklama, to jak najbardziej. Ale jak się nabierze klientów, to trzeba potem się starać i pracować.

      Usuń
  2. Tak, jakby ludzie nie mogli korzystać z masowej komunikacji, tylko każdy musiał mieć indywidualny samochód.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że Ty nie masz, to nie musi być tak zawsze.

      Usuń
    2. Samochód z szoferem mógłbym od biedy wziąć :P

      Usuń
  3. z tego co ja kojarzę to na grouponie ogłaszają się raczej kiepsko prosperujące restauracje albo takie które są już na granicy bankructwa. Kilka razy korzystałam i tak mi się akurat trafiło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn nie byłaś zadowolona?

      Usuń
    2. średnio. Raczej to były takie średnie restauracje a jak tam potem przechodziłam za kilka tygodni to już było co innego otwarte ;D

      Ale byłam kiedyś w SPA z gruponu i tam z kolei byłam zadowolona :)

      Usuń
    3. No właśnie. Ja byłem w kinie z Gruoponem i było bardzo ok :)

      Usuń
  4. Jak widać w okresie prosperity dla instruktorów zawsze znajdą się chętni do drastycznego cięcia cen - ale obniżając koszt kursów sami podcinają gałąź, na której siedzą

    OdpowiedzUsuń