czwartek, 13 grudnia 2012

Prezentowo


Wyjątkowo w tym roku nie mam żadnych problemów, co komu kupić na prezent pod choinkę. Fajne pachnące perfumy (te preferowane przez osoby obdarowywane), słodycze oraz coś ciekawego i wyjątkowego - jak np dobre wino w niezwykłym opakowaniu! To ręczna robota, nie wiem - może i gdzieś można to kupić - ja zwróciłem się do kogoś znajomego, by zrobił takie niecodzienne malowidło :) Nie wiem z czego to jest zrobione, ale ma takie lekko twarde płaty różnokolorowe.



A w środku pyszne czerwone wino! Już wiem, że prezenty będą idealnie dopasowane. A kto nie zasłużył - będzie rózga! ;-)

7 komentarzy:

  1. Ale wiesz, ze ja za czerwonym winem nie bardzo przepadam? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ! no jak na faceta to sobie idealnie poradziłeś z prezentami ! super pomysł :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak tam się jeździ z kursantami w taką pogodę? Nie boją się?
    Bo ja skończyłam kurs niedawno, ale po śniegu czy lodzie nie miałam okazji jeździć i teraz wybieram autobus. Jakieś rady jak się przemóc? A może lepiej nie wsiadać jak się nie jest pewnym swoich umiejętności?

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest decoupage z elementami spękań (cracle:) A zdobienia to nie jest malowidło tylko naklejona serwetka:)

    OdpowiedzUsuń