piątek, 21 czerwca 2013

Weekend

1) Jestem niesamowicie wkurzony z tego powodu, że nie mogę być na koncercie Basi Trzetrzelewskiej, która przyjechała do mojego miasteczka (!). To tak niesamowite wydarzenie, że aż trudno uwierzyć. Niestety, nie jest to zwykły koncert a jakaś zamknięta impreza, którą uświetni koncert Basi. Ku**** no ja chciałbym tam być! Nie pomogły moje "koła ratunkowe", koncert zamknięty - nikt prócz zaproszonych gości nie może wejść. Przecież nie będę stał pod budynkiem i żebrał by wpuścili, nie? W ogóle, w mieście nikt nie wie o wizycie Basi. Tylko panie z miejsca gdzie odbywa się impreza zdziwione skąd mam takie informacje...

2) Pojeździłbym czymś dużym. Autobusem! O tak! Koniecznie, rany - ja już nic nie pamiętam z jazdy, pewnie Jacek (mój instruktor) miałby niezły ubaw, gdybym go gdzieś przewiózł... No więc trzeba działać, już po obronie muszę się tym zająć (czyli w końcu zrobić tą kwalifikację...)

3) Dziś zarezerwowałem urlopowe noclegi w Szczawnicy (Pieniny). Całe 6 dni (pod koniec lipca), nie wiem czy poradzę sobie by oderwać się i nie myśleć o pracy.Najlepiej byłoby wyłączyć telefon, nie sprawdzać skrzynki pocztowej, tylko czy ja tak potrafię?


PS. w następnej blotce będzie c.d. o kursantce opisanej w blotce Nietypowo

19 komentarzy:

  1. nie mogę się doczekać mojej ulubienicy ;D

    A co do urlopu to ja jak biorę tydzień to też nie umiem zapomnieć o pracy. Udaje mi się to jedynie jak mam min 2 tygodnie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile? 2 tygodnie? Nie wiem, czy miałbym do czego wracać po 2 tygodniach u mnie w pracy...

      Nie wiedziałem że Twoja ulubienica :P
      PS. ale szybki komentarz :D

      Usuń
    2. no ja tak mam sprawdzone, że jak tydzień to nie udaje mi się zapomnieć o pracy jak 2 to już tak :) na szczęście ja mogę sobie na tyle dni wolnego pozwolić. Nawet bywało tak, że miałam 3 tygodnie urlopu ehhhh

      Ano lubię ją bo jest oryginałem ;D

      PS. przypadek ;D

      Usuń
    3. No to fajno, dobry urlop to podstawa :)

      A n/t oryginału będzie w następnej blotce.

      Usuń
  2. Pieniny? To będzie też spływ Dunajcem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Już urlop planujesz? Szybko... :o Ja tam jak co roku na spontanie :D W tym jak zdam na motor to dopiero ruszam w trasę. Wcześniej nie :D

    A co tam słychać u moich dwóch ulubienic Księżniczki i starej klientki?
    Dużo wyjeździły godzin? Jak im idzie jazda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nich też będzie niebawem ;)

      Usuń
    2. Ciekawe kto pierwszy do egzaminu podejdzie- ja czy one xd
      No wiesz.... Mam dopiero 3h wyjeżdżone a już czuje się świetnie na motorze ♥ Instruktor nawet mnie chwali :D

      W tym tygodniu mam 9h :D WIęc już niebawem kończę :D

      Usuń
    3. Yyyy, no raczej Ty będziesz pierwsza.

      Usuń
    4. Lol... To one się aż tak ociągają? Matko Oo Ja to czym szybciej by zdać i jechać na wakacje (motorem xD)

      Usuń
  4. kurde czekam na notke o tej pani i się doczekać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tomku, ja to czytam :) A tak na marginesie co to jest urlop? Ja mam tylko soboty i niedziele spędzone nad J. Białym. Pozdrawiam Wszystkich z Białego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się w Pieniny wybieram! Ale we wrześniu :)
    Mam nadzieję, że po powrocie polecisz mi jakieś fajne miejsca i szlaki :)

    Ja tam nie mam problemu, żeby zapomnieć o pracy podczas wolnego - gorzej w drugą stronę - to praca nie może zapomnieć o mnie, jak jestem na urlopie. To chyba gorszy wariant :/

    Niesamowicie mnie cieszy punkt 2. blotki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O na pewno! A masz już jakieś upatrzone noclegi? Bo ja mam z polecenia, mam nadzieję że będzie ok :)

      Usuń
  7. Nie mam jeszcze konkretnego planu.. Albo z plecakiem od schroniska do schroniska albo noclegi w jednym miejscu i krótkie 1-dniowe wycieczki.. Raczej skłaniam się ku pierwszej opcji (o ile kondycja pozwoli ;) ).

    OdpowiedzUsuń