wtorek, 6 sierpnia 2013

Czarna dziura

Na horyzoncie klient przezabawny, totalny ignorant - cecha charakterystyczna: uparty i zawzięty. Przy 18 godzinach jazdy wypadałoby znać choć te najczęściej występujące znaki. Ponieważ ów klient ma z tym odrobinę problemu, postanowiłem sprawdzić co dokładnie umie i przed jazdą poszliśmy do sali wykładowej z planszami znaków i zrobiłem mu mały test (żeby nie było że się czepiam: to że będę pytał o znaki dokładnie zapowiedziałem na poprzednich jazdach).

Oto niektóre wyniki, w podpisach zdjęć widać jego odpowiedzi do znaków:

droga jednokierunkowa

nieczynny przejazd kolejowy

zakaz jazdy dwukierunkowej

wjazd

koniec wjazdu

poczta

nakaz jazdy prosto
I czy ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości? Śmiechu było co nie miara (aż notowałem jego odpowiedzi na kartce), oczywiście na kolejnych zajęciach kursant się troszkę poprawił i, pooglądał kolorowe znaki w domu, ale nadal nie pamiętał jak się nazywają i co oznaczają.

Oczywiście pytania takie jak: minimalna głębokość bieżnika, czy zasada działania systemu ABS są wg niego totalnym kosmosem :) Zdaje się, że także kwestia uzyskania uprawnień to dla niego wielka czarna dziura.

15 komentarzy:

  1. Ahahah :DDDDDDDDD
    Rozwalił mnie z tą pocztą :D

    Ja tam się znaków drogowych nie uczylam w ogóle :D Co nie co z testów pamiętałam i zdałam :D

    Więc myśle że jestem dobrym przykładem że nie trzeba... :D
    Nie wymagaj aż za dużo od niego :D Bo zniechęcisz go

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I szczerze powiedziawszy... też nie wiem co one oznaczają

      Usuń
  2. Też fajnie. U mnie na pytanie o znak A-5 (skrzyżowanie dróg) odpowiedź brzmiała "zakaz ustępowania pierwszeństwa". :)


































    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w szkołach nie pytali o znaki... Z tym zestawem twoim też mam problem :D Nie rozkminiam co oznaczają

    OdpowiedzUsuń
  4. poczta jest moim ulubionym znakiem w tym zestawie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Polly nie tylko twoim :D
    To parking dla niepełnosprawnych ?

    Bez patrzenia w neta nie rozkminiam tych znaków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wcale śmieszne nie jest :D
      Nigdy nie uczyłam sie znaków drogowych
      A mam 2 kategorie

      Usuń
  6. Mam takie pytanie: Lepiej uczyć się z płyty Image czy Credo?Czy polecacie e-learing zdamyto.pl?
    Pozdrawiam i miłego dnia wszystkim!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak uczyłam się teorii na A2 to miałam płytkę z Credo i zdałam za 1 razem 71/74
    Oczywiście też kodeks drogowy i różne nformacje z neta nt budowy itp

    Wg mnie Credo lepsze. Jak mialam teorie to ci co z Credo się uczyli zdali.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozbrajająca jest ta znajomość znaków drogowych. Niestety ostatnio miałam kolizję z panią która miała strzałkę warunkową do skrętu w prawo, jej zdaniem miała zielone. Skończyło się tym,że wjechała mi cudownie w bok.Nie miałam szans ucieczki przede mną były inne auta, na sąsiednim pasie również, a najlepsze jest to, że ona jeździ autem od 20 lat a ja od roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ona zapewne się uważa za świetną kierowcę!

      Usuń
    2. Świetni kierowcy najczęściej wypadki powodują :D

      Kiedy dasz coś o Nietypowej?

      Usuń
  9. Ja miałam również nie przyjemną sytuacje. Jechałam motorem z pierwszeństwem (na szczęście wolno bo skręcałam w lewo) i babka z podporządkowanej (tjb z naprzeciwka w prawo) stuknęła mnie. Nie jechała z dużą prędkością na szczęście
    Skończyło się na siniakach i uszkodzonym barku.
    Motor prawie nie ucierpiał.

    OdpowiedzUsuń