piątek, 9 sierpnia 2013

Upalnie

rys. J. Szczepaniak/źródło: internet
Dobrze, że coś szumi. To klimatyzacja, bez niej chyba musiałbym odwołać jazdy w czasie największych upałów. Nawet podczas tych upałów w aucie jest przyjemnie chłodno.

1) zauważyłem znaczny ubytek powietrza w jednym z kół, zdążyliśmy z kursantką dojechać do wulkanizacji. Okazało się że w oponę wbił się kawałek metalu. Naprawa: 20 zł



2) jedna z moich kursantek zapragnęła przejechać się autobusem. Dzięki uprzejmości Jacka stało się to możliwe! Krótka przejażdżka po placu dała jej mnóstwo przyjemności i zwyczajnej frajdy! Ciszyła się jak dziecko :) Widać, że lubi jazdę, już się bałem że nie zechce wrócić do Suzuki :P



3) a we wtorek czeka mnie wielka "przeprawa" w firmie, ale właściwie nie mnie... bo chodzi o pieniądze kursanta które wpłacił, a - jak się później okazało - nie musiał. Więc wyślę go, niech sam idzie po zwrot. Wiem że nie będzie miał lekko i już mu współczuję...

11 komentarzy:

  1. UUU, działasz na szkodę firmy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym śmignęła się autobusem :D Ale za młoda jestem :/

    Wziąć kase od kursanta zawsze chętni, ale zwrócić nie koniecznie. :D




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż to był za autobus? Nie dziwię się jej radości, wie dziewczyna co dobre ;)

      Tomku, a jak KW?

      Usuń
    2. A to był jakiś MAN... fajny, tylko trochę zbyt często się psuje. Ale jeździ się nim bardzo wygodnie i fajowo!

      KW jest do zrobienia, ale dopiero w październiku zacznę, bo wcześniej nie mogę.

      Usuń
  3. Idę do szkoły do Twojego miasta. Jakbym wzięła jazdy u Ciebie to załatwiłbyś mi taką przejażdżkę? :D
    Ogólnie to muszę trochę ogarnąć miasto by samodzielnie się autkiem poruszać

    OdpowiedzUsuń
  4. Umiem te co powinnam :D Do tej pory nie rozkminiam które to zakaz zatrzymania a które zakaz postoju :D

    Spoko po jazdach ci powiem, że to ja :D To odpytki nie będzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla łatwego zrozumienia różnicy znaku zakaz postoju a zakaz zatrzymywania się zakaz postoju ma 1 kreskę a zakaz zatrzymywania się 2 ;) Pozdrawiam Anka

      Usuń
  5. Bardzo ciekawie napisane. Liczę na więcej.

    OdpowiedzUsuń