wtorek, 5 sierpnia 2014

Drogie nowości

Konieczne pięcioletnie badania lekarskie przeszedłem spokojnie. Ale nie za 30 zł jak do tej pory, lecz za 100. Tyle dobrego, że firma zwróciła ten koszt. Podobnie podrożały badania dla kandydatów na kierowców. Do tej pory było różnie, nawet za 40 zł można było uzyskać wymagany dokument. Obecnie co najmniej 150 zł, choć najczęściej to 200 zł.

Oczywiście badanie trwało bardzo krótko i nie zmieniło się w stosunku do tego, które kosztowało "po staremu".

A poza tym ciężka praca w upale, którą choć trochę niweluje klimatyzacja. Jednak to jesień jest najpiękniejszą porą roku :)

7 komentarzy:

  1. poważnie aż taki koszt za samo badanie ???????? z tego co pamiętam moje trwało 3 minuty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taniej - już było - teraz jest tylko drożej.

      Usuń
  2. Nie podoba mi się to :( chociaż ja mam to za sobą, mój tata stara się odzyskać swoje prawko i nie długo będzie musiał badania zrobić.

    OdpowiedzUsuń