środa, 29 kwietnia 2015

Herbaciany wieczór

Pod koniec kwietnia mam mnóstwo blogowych, książkowych i muzycznych zaległości, które może przez weekend majowy co nieco nadrobię? Tymczasem kolejna strona kalendarza samolotowego:



Piękny "zad" samolotu, ozdabiał moją kuchnię przez cały kwiecień.

Tymczasem w równie reprezentacyjnym miejscu umieściłem kalendarz Komisyjny, wg którego np. wczoraj (28 kwietnia) był Dzień Metalowca - cokolwiek to znaczy :)



A teraz muszę odpocząć, zmęczenie kilkoma ostatnimi dniami daje się we znaki. Czas na zaparzenie ulubionej herbaty, włączenie fajnej, spokojnej i relaksującej muzyki ... ten wieczór znów należy tylko do mnie!

A w tle już snuje się:

 karnawałowo wiruje świat,
karnawałowo wirują słowa,
słowa twe
jak confetti deszcz,
żeś wreszcie przy mnie sens życia zgadł,
gdy jestem blisko, to grasz o wszystko,
szepczą mi
twoje słowa ćmy*

 * - W. Młynarski - Pogadaj ze mną/Karnawałowo wiruje świat

7 komentarzy:

  1. Dzień Metalowca – święto ustanowione Uchwałą Rady Ministrów (premier Józef Cyrankiewicz) w 1964 roku, obchodzone jest 29 marca. W czasach PRL-u było to święto ruchome i przypadało na ostatnią niedzielę marca. Dawno, dawno temu:) honorowano ludzi pracy, zwłaszcza w przemyśle ciężkim, stąd święto dla ludzi pracujących w przemyśle np. hutniczym, metalowym, metaloplastyce, itp.
    Nie ma to nic wspólnego z muzyką heavy metal:)
    Przy okazji pozdrawiam pierwszomajowo - z okazji Święta Ludzi Pracy:))))
    Ech, to młode pokolenie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale i tak zapomniałem zabrać książki.

      Usuń
  2. Very interesting pictures!
    Are you going for holidays?
    Thank you for visiting my post!
    Have a lovely weekend!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, I`m going to go in Majorca on June :)

      Have a nice day!

      Usuń
  3. A ja mam kalendarz z żaglowcami:))) I też chętnie bym się wybrała na wakacje:)) Niekoniecznie na Majorkę, ale może na... Nową Zelandię:)))))
    Ech, żeby to tak można było odwrócić kartkę kalendarza i znaleźć się na morzu:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia ... przepiękne... o może do spełnienia? :) Oby, trzeba mieć nadzieję! :)

      Usuń
    2. Raczej nie do spełnienia, ale pomarzyć można:)

      Usuń