wtorek, 28 marca 2017

Józef :)

Kilka dni temu została ogłoszona informacja o tegorocznym plebiscycie na Europejskie Drzewo Roku - został nim polski dąb Józef!


Oto oficjalne wyniki - dla pierwszych trzech miejsc (źródło):

1. Dąb Józef, Polska - 17 597 głosów

2. Dąb Brimmons, Walia, Wielka Brytania -16 203 głosy
3. Lipa w Lipce, Republika Czeska - 14 813 głosów




Bardzo chciałbym go zobaczyć, może uda się to jeszcze w tym roku? :) Można byłoby to połączyć z wyprawą wakacyjną - lokalizacja dębu Józef.

13 komentarzy:

  1. Ooo, nie wiedziałem, że istnieje tai dąb. Bardzo fajne forum, można się z niego wiele dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Śledzę bloga w związku z historiami o kursantach i mam do Pana pytanie jako do instruktora.
    1. Czy zakładając, że są chęci i nieograniczone fundusze - każdy jest w stanie nauczyć się jeździć? W gruncie rzeczy nie mówię o egzaminie ;)
    2. Po ilu godzinach można stwierdzić, że ktoś się do tego nie nadaje?
    3. Czy miał Pan przypadek, który nie ogarniał szerokości auta? Ciągle "walę" w krawężnik podczas skrętu w prawo. Mój instruktor twierdzi, że nie mam problemu z szerokością, bo jestem w stanie zrobić "rękaw", ale ja się zastanawiam czy nie mam czegoś z bańką..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 nie
      2 to zależy, czasem widać po 20 czasem dopiero po 40
      3 tak

      Usuń
  3. 3. Ogarnął się? Czy taki ew. Smart mógłby rozwiązać problem?

    Dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kwestia wyczucia auta, jego zachowania podczas skrętu. Takie problemy rozwiązuje się do max 10 godziny jazdy.

      Usuń
  4. Jestem naprawdę miło zaskoczona wygrana Józefa, :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest smutne. Taka republika czeska z 1/3 ludności co w PL ma wynik o 3 tysie mniej. Widać nasze zaangażowanie w społeczne inicjatywy i ich przebijanie się wśród innych bzdurnych wiadomości.

    OdpowiedzUsuń
  6. o proszę jaka niespodzianka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jak się ma Józef. Szkoda, że tak daleko rośnie.

    OdpowiedzUsuń