czwartek, 23 marca 2017

Na poprawę humoru...

Wiosenne zakupy, które na pewno przyprawią monotonne dni i mgliste poranki. Kilka dni temu zamówiłem nową słuchawkę bluetooth w jednym ze sklepów internetowych. Na razie trwa "realizacja zamówienia", więc nie wiem jak się ta słuchawka spisze, ale mam nadzieję że będzie ok.


To Plantronics M55 - w cenie niecałych 110 zł. Moja dotychczasowa słuchawka nie oddaje odpowiedniej jakości rozmów, a jej bateria jest zauważalnie słabsza. Dział kulturalny także nie może być gorszy, ostatnio zauważyłem w pewnej księgarni książkę Polskie archiwum X.


Od razu jak przeczytałem krótki opis spodobała mi się na tyle, że zamówiłem ją (oczywiście znów w internecie, sporo tańszą niż normalnie).


Sfera muzyczna również zainteresowała mnie nową płytą, która ukaże się w piątek (czyli jutro) - Dance of time Eliane Elias. W sieci znalazłem tylko trzy niepełne utwory, które uchylają rąbka muzyki która się tam znajduje. Ale tyle mi wystarczyło, czekam na przesyłkę :)

8 komentarzy:

  1. To ja do tych fajnych przypraw zakupowych dodam super wiadomość - nasz polski dąb Józef wygrał w plebiscycie na europejskie drzewo roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam od poniedziałku na polecony z pułapkami na mole.

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze ale zaszalałeś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę mi się zaległości porobiło z pisaniem komentarzy. Niestety, nadal mam popsuty komputer.

    OdpowiedzUsuń