wtorek, 10 stycznia 2012

Łopatologicznie

Wraz z nowym rokiem zrobiłem sobie trochę przerwy w blogowaniu - ale dość tego lenistwa !

W największym/najmniejszym skrócie:
  1. Na uczelni egzaminy, wieczorami po skończeniu pracy - uczę się jakichś nudnych ustaw, rozporządzeń i innych aktów prawnych, które zapominam najpóźniej w tydzień po egzaminie.
  2. W pracy sporo kursantów - ogólnie baaaaaaardzo fajnie :) Prawie wszyscy grzeczni, prawie wszyscy chcą się nauczyć jeździć. Strona firmowa już odblokowana, jak miałbym więcej czasu mógłbym się nią zająć ...
  3. W szkole (tj drugiej pracy) nadspodziewanie dobrze udał się koncert który organizowałem. Poprawiło mi to znacznie humor, a także odzwierciedliło się w mojej ogólnej sytuacji tamże. Oczywiście na plus. 
  4. Poza tym, uczę się angielskiego - utrwalam to co już wcześniej umiałem, przyswajam coś nowego, trudniejszego.
I fotka z dnia dzisiejszego:


Łopaty śniegowe
 
Czyżby kierowca dowoził zapasy łopat do jakiegoś sklepu ?

8 komentarzy:

  1. Już się bałam,że zawiesiłeś działalność bloga;), a wkręciałam się w to wieczorne czytanie;D. Sesja na uczelni...?Oby przeżyć styczeń! Też zapominam niektóre rzeczy w tydzień po egzaminach...
    Sonia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieobecność usprawiedliwiona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia Sonia!
    Hebius - to przedłużone święta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziękuję, bo przesądna jestem;) Wzajemnie!;)
    Sonia

    OdpowiedzUsuń
  5. łopaty się przydadzą już od jutra podobno w moich rejonach :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Tomku powiedz mi czy jak mam prawko KAt B to przy zdawaniu na Kat A tez bede musial miec egzamin teoretyczny ? czy moze od razu praktyczny ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Będziesz musiał zdawać egzamin teoretyczny i praktyczny.

    OdpowiedzUsuń