środa, 13 lutego 2013

Księżniczka [2]

Poskutkowało! Księżniczka przyszła dziś na jazdę grzeczna, by nie powiedzieć skruszona! Jeszcze raz powiedziałem jej co mi się nie podoba i udało się - było całkiem normalnie, choć oczywiście dało się wyczuć bardzo napięte struny, ale mam nadzieję że będzie ok.

Tymczasem jutro zaczynam wykłady, a przygotowując się do nich przeglądam nowe materiały, jakie kursanci dostają do nauki domowej oraz próbne egzaminy - pełne błędów.

Przykładowe pytanie:

Poniżej jakiej ograniczonej widoczności kierujący może włączyć tylne światła przeciwmgłowe?

a) 80m
b) 40m
c) 60m

I co obstawiacie? Bo wg autorów w/w materiałów, prawidłowa odpowiedź to c. Ja zaznaczyłem b (kodeks: kierujący pojazdem może używać świateł przeciwmgłowych tylnych w sytuacji, gdy widoczność jest mniejsza niż 50m) i wskazało mi na błąd!

Mam głęboką nadzieję, że to tylko w tych materiałach, a nie na egzaminie państwowym ;-)

15 komentarzy:

  1. błędy zawsze wkradają się w każde testy chyba się nie da bez ... ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Żenada. To nikt tych materiałów testowych nie sprawdza przed oddaniem do użytku?

    OdpowiedzUsuń
  3. i to jest niby łatwiejsze i my to mamy zdać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się nauczysz, to zdasz :)

      Usuń
    2. Widzi Pan , Panie Tomku obawiam się ze nie bedzie to takie łatwe. Prawdopodobnie bede musiała od nowa zapisać się na teorię bo jestem po starej i pierwsze podejscie nie zaliczone .

      Usuń
    3. Kodeks w dłoń i czytać! :)

      Usuń
  4. trzeba się z kodeksu nauczyć a nie z materiałów dla kursanta i będzie git ;) szczęścia dla tych co będą zdawać ;) a co do błędów to ja też tam parę ciekawych zauważyłam ;)
    pozdrawiam anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na egzaminach błędów prawie nie ma.

      Usuń
    2. zgodzę się więcej jest w tych płytkach co powychodziły ale osoba która będzie chciała zdać przeczytać kodeks i zda bez problemu ;) wystarczy tylko chcieć;)

      Usuń
  5. No niestety nie jest to tylko i wyłącznie pytanie z płytki, bo dokładnie takie miał kursant na egzaminie teoretycznym. A myślałam, że mu się coś pomyliło. I co znowu mają się uczyć płyt na pamięć?? Chyba nie o to chodziło. Pozdrawiam Asia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie o to chodziło. Również pozdrawiam!

      Usuń
  6. ciekawi mnie jaki jest rekord kursanta w dokupieniu godzin?ile h najwiecej jezdził w pana karierze?

    OdpowiedzUsuń