piątek, 1 lutego 2013

Cwany kursant

Dlaczego ludzie nie zdają nowego egzaminu teoretycznego? Możliwe, że mają takie podejście jak jedna z moich kursantek. W poniedziałek ma egzamin teoretyczny, to pierwsze podejście. Jej przygotowanie do egzaminu wygląda tak:

[ja] - uczyłaś się już do testów?
[ona] - a po co? kolega mi poradził, bym tylko uważała na znaki, a na pewno sobie poradzę
[ja] - tzn?
[ona] - na żółte znaki trzeba uważać, jak będzie pytanie o któryś z czerwonych - nie jechać, a jak o niebieski - to jechać tam gdzie pokazują znaki!* [ha ha ha - tu głos cwanej kursantki]

* - żółte znaki to ostrzegawcze, czerwone to zakazu, a niebieskie - informacyjne (nie wszystkie) i nakazu

Można też podchodzić do egzaminu, jak inny kursant. Dwa razy nie zdał "starych" testów egzaminu wewnętrznego. Dziś w czasie jazdy pytam go, jaki właśnie minął znak. Oczywiście nie patrzył, ale jak powtórzyliśmy trasę to odparł uradowany - wykrzyknik! A minął właśnie taki znak:

No ale ma dopiero 15 godzin wyjeżdżonych, a ja się pytam o znaki! Bezczelny jestem - i tyle! Chyba nawet Hebius wiedziałby lepiej! (a on nadal nie ma prawa jazdy:P)

10 komentarzy:

  1. Toż przecież wykrzyknik jak byk! Czepiasz się... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO właśnie, muszę się opanować i nie czepiać! :-)

      Usuń
  2. To na "niebieskim" ze strzałkami w kółko kursantka się zapętli i będzie jeździć dopóki benzyna się nie skończy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wykluczone, że będzie szukała takiej odpowiedzi na testach w poniedziałek :P

      Usuń
  3. A wiesz, że kiedyś znałem wszystkie znaki drogowe. Ale teraz nie jeżdżę nawet rowerem to i większość mi wywietrzało z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe co będzie jak ta kursantka zobaczy nakaz skręt w prawo i lewo na 1 znaku he ;)
    pozdro anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostaje mieć nadzieję, że takiego pytania nie będzie :P

      Usuń
  5. Heh, nieźle, a potem słaba zdwalność i pretensje do wszystkich, ale skoro kolega tak powiedział....
    A wiecię co znaczy znak A5skrzyzowanie dróg? BO ja ostatnio się dowiedziałam, że to jest odwołanie ustąp ;0), Asia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak? A ja słyszałem, że ten znak oznacza "przejazd kolejowy" :D

      Usuń