środa, 18 grudnia 2013

Pracowita środa

Dzień zaczynam od 8.00 i usuwania szronu z szyb. Pierwsze dwie godziny mojej pracy mam z człowiekiem, który w domu jeździ wszystkim co ma koła. Parkowanie, czy ruszanie na wzniesieniu to sprawy, o których w ogóle mu nie mówiłem a wykonuje je prawidłowo.

Szybko mija ten czas, następne dwie godziny to kursant, który wszystkiego się boi. I tak np nie zmieni biegu jak skręca, przeraża go prędkość powyżej 30 km/h.  Ale - na placu manewrowym był dziś drugi raz (ma dopiero 7 godzin wyjeżdżonych) i nie przejechał żadnego pachołka! :)

Potem 2 godziny okienka podczas których odbieram przesyłkę - a w zasadzie prezent pod choinkę - piękną stojącą lampę, biegnę do fryzjera i robię obiad. Następnie kursant na pierwszą jazdę (dziś miał tylko jedną godzinę), chwila wolnego i wykład - dziś z używania świateł i omówienie zadań parkowania. Potem szybki przejazd na lekcję gry (lekko się spóźniam), po niej następna lekcja w innym miejscu i ... jest 20.30. W końcu mogę iść do domu. A w skrzynce pocztowej mała niespodzianka - kartka z życzeniami od Hebiusa. Wysłał ją wczoraj, a dziś już dotarła - poczta zdaje się działać coraz sprawniej.

A jutro o wiele luźniejszy dzień i to pomimo koncertu - mam nadzieję że nie popełnię żadnej wpadki ;-)

23 komentarze:

  1. Ja tam wszystkim pojade bez problemu prócz osobówką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkim? tirem też? :)

      Usuń
    2. Będe na wszystkie kategorie robić

      Usuń
    3. Po co? Nie żeby coś... z ciekawości pytam ;)
      Mi w zupełności wystarczy B :) chociaż nie wiem czy kiedykolwiek je dostanę...

      Usuń
  2. Priorytet, to doszła na czas. Ciekawe, czy przy kartce do Anglii poczta też się tak ładnie spisze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobaczymy, ja wysłałem do Anglii standardowo - nie priorytetem.

      Usuń
  3. u mnie poczta działa coraz gorzej. Przesyłkę od Kasi mi kompletnie połamała a inna urodzinowa zaginęła i nigdy nie dotarła ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u Ciebie nie mają konkurencji i nie muszą się starać...?

      Usuń
    2. a poczta polska gdziekolwiek ma konkurencję ???

      Usuń
    3. U nas In Post roznosi jakieś urzędowe przesyłki i inne - ogólnie ludzie się już chyba przyzwyczaili do nich i częściej (chyba) wybierają niż Pocztę. Jak kupowałem ostatnio znaczki do listów, pani w okienku chciała mi sprzedać rajstopy, doładowanie do telefonu i gazetę.

      Usuń
    4. Eee InPot, FoPosta najbardziej znane...

      Usuń
    5. No to tego u nas w ogóle nie ma.

      Usuń
    6. Jest dopiero się rozwija

      Usuń
    7. u mnie jest InPost ale słabo rozreklamowany i raczej przesyłek nie roznosi ;] a niby takie duże miasto ...

      Usuń
    8. Tylko listy roznosi

      Usuń
  4. Najlepszego z okazji imienin Tomaszu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiedz :D
    To ja ci zdradze kim jestem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już i tak się zdradziłaś :P
      Było że ty to ta co najwięcej będzie gadać :P

      Usuń