piątek, 13 grudnia 2013

Przedświątecznie


Jak nigdy, tak teraz za późno zabrałem się za szukanie/wybieranie i kupowanie prezentów pod
choinkę. A może po prostu jestem zbyt mało zdecydowany? Wolałbym mieć prezenty parę dni wcześniej, bo np wczorajszy dzień to istny szał zakupów. Te dwie wolne godziny pomiędzy jazdami a szkołą to zdecydowanie za mało pomimo tego, że szukałem tylko odlotowej koszulki z motywem muzycznym (lub rowerowym). Ostatecznie zakupy były bardzo udane, ale to zaledwie mała cząstka moich poszukiwań...

Tymczasem zastanawiam się czy jazda w wigilię do godziny 12 to nie zbyt długo. Po pracy czeka mnie jeszcze pół godzinna podróż, ubieranie choinki i pomoc w przygotowaniu kolacji. Jedno jest pewne - muszę ustawić tylko grzecznych kursantów - tak aby się nie denerwować przed samymi świętami :)

12 komentarzy:

  1. Mnie !! :D
    Fajnie czasem mniej wiedzieć prawda ? :D

    A w ogóle jak tam oczy? Po kontroli wszystko w porządku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny wpis będzie n/t wzroku :)

      Usuń
    2. :))

      Miałeś powiedzieć o środzie ze szczegółami... Prosimy ^^

      No chyba że chcesz rózgę zamiast kodeksu :)

      Usuń
    3. Miałem? Właśnie mi się wydaje że nie miałem ;-)

      Usuń
    4. Miałeś :) Przedyskutujemy to gwarantuje ci :D

      To jak powiesz? Miałeś powiedzieć :)

      Usuń
  2. Ja wyjątkowo część prezentów już zdążyłem zrobić. Tylko nie wiem, czy będę miał okazje podłożyć je u rodziców pod choinką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? Nie widzę w tym nic fajnego.

      Usuń
    2. Myślałem że to fajnie jest mieć prezenty wcześniej zakupione...

      Usuń
  3. Ja w wigilię pracuję do 18 z małym hakiem, a o 12 to będę dopiero w połowie, więc nie masz najgorzej :) potem muszę przemieścić się 70 km na wschód. Ale nie będę musiał ubierać choinki i pomagać przy kolacji, wpadnę na gotowe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A wybrani nieszczęśliwcy zakończą tego dnia pracę około 23-24 jest szansa, że zdążą na jakąś późną pasterkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko... moje osk ma w wigilie wolne z tego co wiem ^^

      Usuń