niedziela, 28 grudnia 2014

Podsumowując...

http://countrysoldier.org/cool-happy-new-year-cards-ideas/
Pod koniec roku kończę zmagać się z po-przeziębieniowymi powikłaniami gardłowo-zatokowymi itp. Tymczasem w starym roku pozostało mi trzy dni pracy, powoli można więc zrobić podsumowanie tego mijającego roku.

W sferze prywatnej to był bardzo udany i obfitujący w nowe przygody rok. W końcu rozpocząłem erę prawdziwych wakacji i w maju "zaliczyłem" Kretę, a w sierpniu Bułgarię. Prócz tych wszystkich przyjemności związanych z wyjazdami, rozbudziło to we mnie dodatkowo chęć i pasję zwiedzania, kolejnych wyjazdów i delektowania się nowymi smakami, zapachami i obyczajami.

W sferze zawodowej coś się skończyło, a coś zaczęło. Moja praca w szkole definitywnie się skończyła. bez większej przyszłości, bez wizji, bez poważnego zarządzania i pomysłu - nie wróżę im dobrze. Tymczasem półtora miesiąca pracy w przedszkolu, otwiera pewne nowe możliwości i kontakty.

W kwestii nauki jazdy przez ten rok nic dobrego się nie wydarzyło. Coraz gorsze warunki pracy, zwolnienia, cięcie kosztów najbardziej odbijające się głównie na instruktorach - oto główne zmiany w tym kończącym się roku. I aby nie narzekać najlepiej nic więcej w tym temacie nie pisać.

W 2015 mam do zrobienia mnóstwo nowych rzeczy, o których na razie nie będę się chwalił. Szampańskiej zabawy do białego rana w doborowym towarzystwie!


A na koniec rozkołysana i fantastycznie zjawiskowa Stacey Kent z utworem So Nice - mój ostatni prezent - chyba byłem baaardzo grzeczny że dostałem tak świetną płytę :)

8 komentarzy:

  1. To zdrowia, realizacji nowych pasji i... pracy w przedszkolu w 2015 roku Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zapomnij kupić kinder niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego dobrego w Nowym Roku Tomek !!! wyzwań i podróży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałem "wyznań" ;-)) Dzięki, Tobie również! :*

      Usuń
    2. nie no jak sobie życzysz to i może być wyznań ;D

      Usuń