wtorek, 28 lutego 2017

Zmiany

Zmiany, zmiany z końcem lutego. Od dłuższego czasu nurtowało mnie mnóstwo różnych pomysłów, możliwych rozwiązań i wyboru właściwych dróg. Zadręczałem od pewnego czasu znajomych, których prosiłem o pomoc, spokojne przeanalizowanie i spojrzenie z boku na całość okoliczności.


Mam nadzieję, że wybrałem dobrze bo decyzja została już podjęta, a kroki już wykonane. O szczegółach nie będę pisał w tym momencie, w każdym razie - idzie nowe :) I niech się już zazieleni, nie mogę się doczekać

8 komentarzy:

  1. Dobrze, ze są znajomi, którzy pozwalają sie zadręczać i są chętni do pomocy. W dzisiejszych czasach to skarb. Niech zmiany idą w dobrym kierunku, tego Ci życzę i best regards for You 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałem gdzieś niedawno, że jak ktoś nie ryzykuje to nie ma szans na lepsze (życie/jutro - do wyboru). Dzięki Ula, wiosenne pozdrowienia dla Ciebie :)

      Usuń
  2. Na pewno będzie dobrze:) Wiosna tuż, tuż:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tomku, ale nauki jazdy nie zostawisz ?

    OdpowiedzUsuń
  4. zmiana pracy na wiosnę no no no ... tylko czy będą nadal jazdy ??? hmmm

    OdpowiedzUsuń