niedziela, 26 listopada 2017

Wizerunek wielokrotny

- tak się nazywa wystawa prac Pabla Picassa, którą zorganizowało Muzeum Lubelskie. Przede wszystkim były to prezentacje grafiki oraz ceramiki. Większość spośród dzieł nie była dotąd pokazywana w Polsce. Oto kilka przykładowych zdjęć, które zrobiłem w czasie zwiedzania:





Ceramika podobała mi się najbardziej. Wiadomo - kolory :)






Wystawa czynna jest tyko do 3. grudnia, więc jeśli ktoś się pospieszy to jeszcze zdąży :) Bilet normalny: 20 zł, ulgowy 10 zł, wypożyczenie audio-przewodnika (polecam) 4.5 zł (plus 20 zł kaucja).

20 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa wystawa, z chęcią bym zobaczyła ino że do Lublina mam za daleko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego przynajmniej dzielę się zdjęciami, choć nie wiem czy to do końca legalne...

      Usuń
    2. Jeżeli fotografowałeś te dzieła na swój własny użytek i nie będziesz czerpał z tego jakichś materialnych korzyści, abo nie zechcesz robić podróbek, to raczej legalne :)

      Usuń
  2. To dostanę kartkę z jakimś takim pikasem? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO wyobraź sobie że kartek nie było, ale inne gadżety z pikasem były :P

      Usuń
  3. Nie wiem co mam napisać ;) Napisze, ze z ceramiki wybrałabym zdecydowanie boleslawiecka niż picassowata ;) Przepraszam za szczerość ale Picasso to nie mój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jakie ładne kolory, rybki i inne atrakcje - ja przyznam szczerze, że tą ceramiką to byłem bardzo zaskoczony bo myślałem że się strasznie wynudzę w muzeum...

      Usuń
    2. Ale nie wynudziles się i fajnie spędziłeś czas - to najważniejsze :)

      Usuń
  4. Hello Tomek!
    Very interesting exhibition !
    Beautiful ceramics and great art work!
    Thank you for sharing!
    Have a happy new week!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  5. No to na pewno jest wydarzenie taka wystawa.Tez bym sie wybrala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dziś się dowiedziałem że jest bardzo duże zainteresowanie dlatego muzeum wydłuża czas pracy.

      Usuń
  6. Szkoda, że za daleko ode mnie. Wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Picasso nigdy do mnie nie przemawiał. Nie jestem w stanie zrozumieć jak takie bohomazy mogą być sztuką i to jeszcze tak drogą ... niektóre dzieci lepiej malują :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, nie znamy się o prostu :P

      Usuń
    2. faktycznie ja się nie znam :D przyznaję

      Usuń
    3. A wiesz że te monety przyjechały z prywatnej kolekcji z USA? :)

      Usuń