niedziela, 18 kwietnia 2021

Przygotowania do egzaminu

Zapisałem się na egzamin praktyczny dla kandydatów na egzaminatorów. Umawiam się na jazdy po Warszawie w drugiej połowie maja, ponieważ trzeba poznać okolice miejsca gdzie odbędzie się egzamin. Część praktyczna polega na tym, że obok mnie siedzi inny kandydat na egzaminatora i to on wciela się w rolę osoby egzaminującej (ja za kierownicą jestem jakby kursantem).

Po pewnym czasie następuje zamiana miejsc. Wszystko ocenia komisja (dwuosobowa) z tylnej kanapy. Niewskazanie błędu, lub nieprawidłowe wykonanie jakiegokolwiek zadania oznacza kłopoty. Innym zagadnieniem jest poznanie infrastruktury okolicy - ponieważ zadaniem osoby egzaminującej jest takie pokierowanie "kursanta", aby zrobił jak najwięcej zadań w jak najkrótszym czasie.

Wydaje mi się, że ta część jest łatwiejsza niż egzamin teoretyczny, choć tak naprawdę to sam tego nie wiem. A tak poza tym - dostałem ostatnio piękną kolorową miseczkę:



18 komentarzy:

  1. Fiu, fiu, fiu miska z żaglówkami, zaiste piękna i sympatycznie kojarzy się z ofiarodawczynią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miseczka, rzeczywiscie jest piękna i bardzo oryginalna. A na egzamin trzeba dobrze się przygotować i to w terenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, trzeba braćwszystko pod uwagę. Nowe miejsce jest koniecznie do poznania...

      Usuń
  3. Zdasz, tylko poćwiczyć trzeba układ ulic. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie dokładniej ma się odbyć ten egzamin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałeś przecież, że w Warszawie... ;-))

      Usuń
    2. W Warszawie na Odlewniczej. A co, proponujesz kawę?

      Usuń
    3. To lokalny żart taki - to za Wisłą to Warszawa taka formalnie tylko. :-)

      Usuń
    4. To tak samo, jak ludzie spoza Górnego Śląska nie rozumieją, że do Sosnowca, by wjechać np. z Ch0-wa, trza mieć paszporty.

      Usuń
  5. Fiu fiu fiu, prawdziwy, oryginalny Bolesławiec :D

    OdpowiedzUsuń