sobota, 17 kwietnia 2021

Podsumowanie tygodnia 183

Poniedziałek

Kolejne kraksy na mieście. Po każdym weekendzie uszkodzone są kolejne  znaki drogowe i barierki. Po jednym z takich wypadków auto uderzyło w sygnalizację świetlną, z której odpadła zielona "osłona" światła. Od teraz na sygnalizatorze jest kolor czerwony, żółty oraz... mniej żółty :P

Wtorek

Po pracy robię pierwszy w tym roku grill. Jest piękna pogoda, zamierzam korzystać ile się da. Wszystkiemu przygląda się okoliczny kotek.

Środa

Dojadam ostatnie kruche ciasteczka, które przygotowałem dla moich Wolontariuszy (sprzątających w sobotę las). Zrobiłem ich na szczęście trochę więcej, więc kilka innych osób poczęstowałem własnymi wypiekami.

Czwartek

Śnieg i powrót zimy. Wyjmuję z szafy już schowaną grubą kurtkę oraz czapkę

Piątek

Miły dzień. Prócz tego że mam fajnych kursantów zdaje dziewczyna, która robiła u mnie cały kurs - suuupppeeerrr :)

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Raczej tak, choć mógłby być lepszy. Wczoraj zimno i wietrznie, dziś nieco ładniej i trochę słońca na niebie.

      Usuń