sobota, 2 kwietnia 2011

Wiosennie c.d.

Na zaprzyjaźnionych blogach autorzy piszą o wiośnie i jej widocznych symptomach. A u mnie w mieście wiosna to przede wszystkim takie widoki:


Jak podaje Radio Zet: Od początku roku na polskich drogach doszło do 100 wypadków, w których zginęło 12 motocyklistów, a 88 zostało rannych. Dane są zatrważające, policja apeluje o rozwagę.
Jest coraz cieplej i rozpoczyna się sezon na jazdę motocyklami. Suche drogi i dodatnia temperatura to warunki, które sprzyjają wyjazdom motocyklowym. Apelujemy, aby miłośnicy jednośladów na drogach kierowali się rozsądkiem - powiedział Karol Jakubowski z Komendy Głównej Policji.

Ja tymczasem wymieniłem opony na letnie, w czasie jazdy zrobiło się odrobinkę ciszej (nie licząc włączającego się wentylatora przy dłuższym parkowaniu). Czekam jeszcze tylko, na załatanie pozimowych ubytków w jezdniach - abym nie musiał pomagać kursantom w ich omijaniu ...

4 komentarze:

  1. A u mnie wiosna objawiła się też tym, że się policjanci na motycykle przesiedli. Bardzo to światowo wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydawało mi się że w jezdniach najgorsze są ubytki trójwymiarowe :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy całej mej sympatii do motocykli i motocyklistów, jak widze popisówę jak na załączonym zdjęciu to mnie szlag trafia. Chce się jeden z drugim popisać to wypad na jakiś tor, a nie na drogach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarcie - u mnie także jeżdżą na motocyklach, wygląda to równie światowo i jakże na czasie ... :D

    Hebius - wpadłeś kiedyś w dziurę 3D ?

    Hekate1985 - racja. Ale jak ktoś miał trudne dzieciństwo, próbuje teraz szpanować na ulicy.

    OdpowiedzUsuń