piątek, 1 lipca 2011

Pracuś (?)

Niebawem minie drugi tydzień od egzaminu praktycznego (instr. techniki jazdy), a ja mam wciąż to w głowie - ja nadal to "zdaję" ;-) Zakończyłem w tym czasie etap pracy w szkole (ba, nawet znów byłem konferansjerem - a to z okazji 35-lecia szkoły), na wakacje nie ma tam zajęć, ale i nie ma wynagrodzenia. Skończyły się też zajęcia na uczelni, czekam tylko na wyznaczenie terminu obrony pracy, ale pewnie będzie to dopiero wrzesień.

No i w tym czasie w nauce jazdy jakiś boom się rozpoczął, ponieważ kalendarz mam rozpisany do 21 lipca. Trzy tygodni do przodu. Co prawda są w nim jeszcze wolne pojedyncze luki gdzie ewentualnie mógłbym kogoś wpisać, ale nie uwzględniłem w nim jeszcze jednej osoby, z którą muszę wyjeździć 25 godzin do 17 lipca. Kiedy i jak to zrobię - jeszcze nie wiem, ale po co się martwić na zapas ?

W każdym razie - to że nie lubię się nudzić - chyba wiadome, więc nie narzekam :) Do tego doszły nowe cykle wykładów. Jest tylu chętnych, że nie mieszczą się w całkiem sporej sali. Szef więc postanowił podzielić grupę na dwie, które oczywiście ja prowadzę. Nagadam się, ale takie doświadczenie także potrzebne.

Prócz tego wszystkiego, nadal po pracy jeżdżę z pewną kursantką jej autem (pisałem o tym wcześniej). Wybrudziłem się ostatnio, więc moje "sugestie" n/t czystości w aucie nie pomogły. Wpadłem więc na inny pomysł, ale to już w następnej blotce.

PS. na zdjęciach miejskie znaki porośnięte drzewami, krzakami i innymi bylinami.

6 komentarzy:

  1. Pracuś. Ale skoro Ci to pasuje, to nie ma sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. We wrześniu mam urlop. wtedy odpocznę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że wystrój się zmienił na lato :))) a na prawko widać sporo ludzi ciągnie w wakacje :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wystrój się zmienił bo się nudziłem :)

    A już tradycyjnie, w wakacje przychodzi sporo osób.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, znaków nie widać, ale i bylin też:) Tylko drzewa i krzewy:)

    OdpowiedzUsuń