poniedziałek, 12 marca 2012

Koncertowo

z innego koncertu*
Ostatnio się tyle dzieje, że nie mam czasu na błogie leniuchowanie, buszowanie w sieci i po prostu nic - nie robienie. Ostatnio tak właśnie jest (nie wdając się zbytnio w szczegóły nad konkretnymi powodami).

Zamieniam się na auta z kolegami z pracy (ja na Suzuki oni na moją Toyotę) - nawet fajnie się na tym pracuje, zawsze to coś nowego - takie inne urozmaicenie :) Zauważyłem, że drzwi zamykają się dopiero po całkiem mocnym ich trzaśnięciu. Więc jak jakiś kursant nie zrobi tego z odpowiednią siłą, nie zauważy kontrolki niedomkniętych drzwi na egzaminie, to popłynie. Poza tym, Swift naprawdę spala mniej benzyny niż Yaris. U mnie komputer wskazuje średnie na poziomie 7.8l/100 km, podczas gdy w Swifcie oscyluje wokół 6.4-6.6l/100 km. Duża różnica.

W sobotę standardowe 8 godzin pracy, szybko zleciało. Potem wyjazd na weekend, a w niedzielę spacer i wieczór spędzony na koncercie Ani Dąbrowskiej :) Niestety, znów jakość zdjęć robionych telefonem była bardzo słaba, a aparatu nie zabrałem. Ale, było bardzo fajnie - mnóstwo ludzi, miła atmosfera, pięknie śpiewająca Ania Dąbrowska, wspaniały zespół - po prostu było cudnie! W dodatku koncert odbył się w tym samym miejscu w którym dwa tygodnie temu było trio Napiórkowskiego, więc znałem to miejsce i dobrze się w nim czułem.

A dziś wizyta w salonie Suzuki (czy pisałem już, że pracują tam średnio kompetentni ludzie? Chyba kiedyś o tym napiszę więcej), jutro zamawiam Swifta dla siebie!

Jak ktoś chce posłuchać, np to:


* http://teatrdlawas.pl/teatr/tdw/index.php?option=com_content&task=view&id=24283&Itemid=70

6 komentarzy:

  1. Przeczytałem :) *

    ____
    * Nie będę się wysilał na jakiś komentarz, bo pewnie i tak byś nie miał czasu, żeby na niego odpisać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak zdecydowałeś się na Swifta :)

    A Ania jest super! Zazdroszczę koncertu. Słuchałeś "Bang bang" z tej samej płyty? Wg mnie o niebo lepsze od oryginału i późniejszej wersji Sinatry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowałem się na Swifta :)

      Ania ma bardzo ładny głos, podobało mi się na koncercie niesamowicie!:) Bang bang zaaranżowano super!

      Usuń
  3. A w jakim będzie kolorze?

    OdpowiedzUsuń