sobota, 3 marca 2012

Lokowanie produktu

Tak, z własnej nie przymuszonej próżności będę się dziś tu lokował, promował i reklamował. Choć i tak nie wiele osób wie skąd piszę, więc nie traktujmy tego dosłownie. Pretekstem jest ostatni komentarz (ankieta) po szkoleniu jednej z moich ulubionych kursantek:

NAJLEPSZY Ośrodek Szkolenia w xxx, a Tomasz xxx NAJLEPSZY instruktor!!! Bardzo wysoka kultura osobista, spokojny charakter, anielska cierpliwość. Wie czego wymagać i na co zwracać uwagę aby zdać egzamin. Dzisiaj go zdałam i do tej pory nie wierze! Chyba uwierzę jak go odbiorę:) :D

Tomku dziękuję Ci z całego serca za to że nauczyłeś mnie jeździć i że nie boję się wyjechać sama na drogę! Żadne słowa nie opiszą tego jak jestem Ci wdzięczna za przemiły czas spędzony na jazdach! Szkoda tylko że to wszystko tak szybko się skończyło;)
Jeszcze raz dziękuję i wielki ukłon w Twoją stronę!

Nie spodziewałem się tego, traktowałem to zupełnie normalnie. Ale przyznam, to bardzo cieszy :)

12 komentarzy:

  1. no no no .... urosłeś co ??? :))) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie koniecznie urosłem, ale sprawiło mi to przyjemność :)

      Usuń
    2. ej no nie czaruj nas tu jasne, że urosłeś ...

      Usuń
    3. No może troszeczkę.

      Usuń
  2. Sam blog, niejako z założenia, to jedna wielka reklama autora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy to chyba robią antyreklamę.

      Usuń
    2. usłyszeć od kursanta miłe słowo po zdaniu egzamin i wdzięczność to na pewno sprawia wielką przyjemność i dla takich warto pracować ;-)
      anka

      Usuń
  3. Gratuluję ;) Najważniejsze i chyba najtrudniejsze to znaleźć metodę nauczania, która będzie najlepsza dla danego kursanta. Do każdego inaczej trzeba podejść. Nie mam dużego doświadczenia, ale robię teraz kurs na instruktora fitness - inna bajka, ale metodyka nie jest łatwa do ogarnięcia, więc wyobrażam sobie, że w nauce jazdy tez musi być z tym podobnie.
    Sonia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, a Tobie życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Przesądna jestem, więc nie dziękuję;) Egzamin się zbliża wielkimi krokami ;D.
      Sonia

      Usuń
  5. Dobry instruktor to skarb! A ja zawsze wiedziałem, że Tomek to najlepszy instruktor na świecie! :))

    OdpowiedzUsuń