środa, 25 lipca 2012

Kinowo

Kontynuując tytuły z poprzednich blotek wspomnę o filmie Prometeusz, który obejrzałem w niedzielę. Fajny - ale nie rewelacyjny, trzymający w napięciu - ale niezbyt wciągający. Efekty 3D robią wrażenia, momentami dość brutalne sceny - więc uwaga jeśli ktoś bardzo wrażliwy. Pełna sala ludzi, dobrze że wcześniej zarezerwowałem bilety. Ogólnie polecam, aczkolwiek szału nie ma.

Wracając z kina prowadzę nie swoją Renault Lagunę (niemniej ciekawe niż film :P, aczkolwiek słaby silnik (1.8+LPG), skrzypiące wnętrze oraz twarde sprzęgło i totalny brak chęci do jazdy na drugim biegu psuły ogólne wrażenia z jazdy.

A w poniedziałek w pracy dwa wykłady plus sześć godzin jazd. Po 18 jestem wykończony, dobrze że obiad wystarczy odgrzać, bo nie chciałoby mi się go robić tak od podstaw...

W najbliższą niedzielę prawdopodobnie wybiorę się na Epokę Lodowcową 4: Wędrówka kontynentów 3D. Oglądał to ktoś? Jakieś wrażenia?

12 komentarzy:

  1. Epoka lodowcowa...oglądałam tylko pierwszą część. Ludziom się podoba, a ja...zasnęłam. ;DD Nie wiem co w tym takiego śmiesznego. Madagaskar o wiele lepszy;DD. Ja bym się chciała wybrać na "Bez wstydu". Ciekawe może być.
    Sonia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, Madagaskar - też oglądałem. A to "Bez wstydu" to w ogóle nie wiem, muszę zerknąć w sieci co to za film.

      Usuń
    2. Co do Epoki to słyszałam, ze biega tam przez cały film jakaś psychodeliczna małpa, która zabita parę razy ożywa i jej dzieci prawie płakały i prosiły, żeby już wyjść z kina ;DDD
      Sonia

      Usuń
    3. * miało być słyszałam od koleżanki ( bo ona była z dziećmi w kinie, nie małpa ;DDD )

      Usuń
  2. ja oglądałam wczoraj he he i według mojego zdania he to najlepsza ze wszystkich części idzie pośmiać ale na pewno w 3D lepiej się ogląda niż na laptopie he he ale według mnie warto iść ale to zależy od człowieka he he ;)
    anka

    OdpowiedzUsuń
  3. przy laptopie he he ale jeżeli chodzi o scenerie filmu, akcje itp to według mnie warty obejrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a co do filmu ,,bez wstydu '' to tez go oglądałam całkiem nie dawno i film taki o problemach rodzinnych itp i o chłopaku na początku ciężki do zrozumienia i trochę nudnawy ale potem jest już lepszy ;)
    a co do epoki lodowcowej i tej małpie to faktycznie była taka małpa i chciała pozabijać wszystkich he he na dzieciaków na pewno to nie fajnie zadziałało ;)
    pozdrawiam Anka i życzę miłego oglądania o ile pójdziesz he ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Epoki nie widziałam a Lu wybiera się na Prometeusza ale z kolegą bo mnie ten film nie kręci ;]

    OdpowiedzUsuń