poniedziałek, 16 lipca 2012

Praca non stop

Pracuję, pracuję i nie mam czasu na jakiekolwiek wpisy. Może w weekend, bo nigdzie się nie wybieram ... No i muszę zrobić badania lekarskie na kategorię C+E - ale trudno wygospodarować choćby godzinę w ciągu dnia. Jak kończę o 18 to już nie czynne, chyba muszę po prostu kogoś wykreślić z jazdy...
Tygodniowy urlop pod koniec sierpnia, noclegi już zarezerwowane - pozostaje tylko odliczać czas i mieć nadzieję dobrej pogody. A będzie to wyjazd nad Jezioro Solińskie, zahaczę też o Przemyśl - jedna z kursantek bardzo zachwalała to miasto, więc czemu by tego nie zobaczyć?

22 komentarze:

  1. oooooooooo to będziemy mieć urlopy w tym samym czasie ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zalew Soliński - byłam i polecam;) Bajkowe miejsce, niezapomniane wczasy;)Praca hmm...ja też teraz 8 h za biurkiem i jak dobrze pójdzie 3 h fikania w fitness clubie. To przed każdą kategrią trzeba robić badania? eh..

    Sonia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Jak będziesz nad Jeziorem Solińskim, to polecam też wybrać się do Ustrzyk Górnych i Dolnych. Jeśli lubisz chodzenie po górach - Połoniny: Caryńską i Wetlińską. Piękne okolice.;)
      Sonia

      Usuń
  3. A ja dzisiaj specjalnie włączyłem AQQ :)
    Ale jak nie, to nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. hejka no to ci powiem że miejsce na urlop faktycznie świetne wybrałeś naprawdę warte obejrzenia he he wiem bo moje strony w końcu he he proponuje jeszcze zahaczyć o zaporę na Solinie również naprawdę warto ;-) ważenia do końca życia pozostają albo awionetką polecieć he he akurat nad moim domem he he bo tak przebiega trasa lotu he he
    pozdrawiam i życzę miłego i udanego urlopu ;)
    anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awionetka to 850 zł, to trochę zbyt dużo...

      Usuń
    2. no zależy na jakiej trasie w granicach 80 zł się zmieści ta z Soliny do Sanoka i z powrotem ale jest wiele innych tańszych atrakcji równie fajnych he

      Usuń
    3. Ile? 80 zł? Gdzie? Podaj jakieś namiary :)

      Usuń
    4. postaram się znaleźć i podać a jak nie to zadzwonię do znajomego na Solinie on będzie wiedział ;)

      Usuń
    5. Zatem czekam, ja dziś dzwoniłem tam: http://www.air-res.pl/galeria/przelot_nad_jeziorem_solinskim - chcą 850 za godzinę lotu.

      Usuń
    6. http://bieszczady.com.pl/images/dokumenty/Czardworek_cennik.pdf
      takie coś mam w sumie nie Bieszczady lecz Brzozów ale cena godna 70 zł a wspomnienia warte he he ale jutro się tam zapytam w Solinie po ile ich samoloty stoją to ci napisze ;)

      Usuń
    7. 100 zł kosztuje przelot samolotem z lotniska w bezmichowej czas 10 min he he he

      Usuń
    8. To w tej firmie co podałaś powyżej cennik?

      Usuń
    9. ten cennik to jest do Przysietnicy w gminie Brzozów to tam kosztuje 70 zł a bliżej Soliny to lotnisko w bezmichowej to koszt 100 zł za 10 min lotu jest jeszcze u jednego najemcy domków letniskowych koszt 50 zł ale trzeba u niego domek wynająć ;) nie wiem jaka jest cena na lotnisku warmień ale pewnie też coś koło 100 zł się zatrzyma

      Usuń
    10. a nie ma za co polecam się na przyszłość he he w razie jakiś pytań dotyczących atrakcji Soliny pisz he he ;) postaram się pomóc he he ;)

      Usuń
    11. Dzięki, nie wiem jak się odwdzięczę!

      Usuń
    12. he he nie trzeba się odwdzięczać he he ;) dobrym ludziom pomoc bezinteresowna ;)

      Usuń
  5. och to miłego urlopu............:) wiesz, ze Pszczoła, która od Ciebie dostałam cały czas jest przy moim telefonie?? a jak tam moj prezent - przydal sie??:):>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezent od Ciebie jest XXL, a ja mam mniejszy rozmiar ;-)

      Usuń