poniedziałek, 2 lipca 2012

Oooo ZOO

Sobotni odpoczynek wśród małp, motyli i innych stworów - czyli wizyta w Zamojskim ZOO, które niedawno zostało zmodernizowane i powiększone (dzięki środkom z UE, o czym co chwila jesteśmy informowani) aż o 12 nowych obiektów.



Już same bilety (wygląd i cena - 12 zł normalny) robią dobre wrażenie. Wiele elementów jest odnowionych,  wybiegi i klatki prezentują się bardzo ładnie. Nowością jest motylarnia - w której panują specyficzne warunki - jest niezwykle gorąco i wilgotnie (tak mi się spodobało, że byłem tam trzy razy). Gruntownie przebudowano pawilon z rybami i płazami/gadami.


Nowe są także interaktywne automaty, dzięki którym można zrobić sobie zdjęcie i natychmiast wysłać znajomym poprzez e-maila! Także dynamiczne informacje na wyświetlaczach cieszą oko, można stać i czytać :)


Powstały także: Mini ZOO oraz nowe sanitariaty (pod tym względem wcześniejsze ZOO było reliktem PRL).


Ogólnie widać, że pracownicy wkładają wiele pracy w to by było to miejsce czyste, zadbane i uporządkowane, choć wg strony www.zoo.zamość.pl co roku mają ponad 100 tys gości.



Bardzo tam ładnie, można spędzić praktycznie cały dzień.  Od teraz Polly już wie, że jest to ogród zoologiczny, a może się nawet kiedyś tu wybierze?


18 komentarzy:

  1. he he ... dzięki za publiczne wyróżnienie :PP
    Właśnie zapytałam Lu czy wiedział, że w Zamościu jest ZOO i powiedział, że pierwsze słyszy :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, jak się jeździ do Włoch, to się nie zna tego co polskie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja :)) poza tym mam bliżej ZOO na śląsku w Chorzowie i tam bywałam kilka razy :)))

      Usuń
    2. No to dobrze, bo swoje też trzeba znać :)

      Usuń
    3. Trzeba znać i swoje i obce, jeśli mogę się na chwilkę wtrącić;). Polska jest piękna, ale południe Europy też warto odwiedzić...;p
      Sonia

      Usuń
  3. Znaczy się Panie Tomku, że warto było odwiedzić Zamojskie ZOO? To się cieszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak jak Polly bliżej mam do zoo w Chorzowie i jestem tam co roku z dziećmi, ale zdecydowanie chorzowskie zoo wymaga remontu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zostało odnowione - i dobrze, bo teraz wygląda naprawdę fajowo!

      Usuń
  5. fajne kotki na ostatnim zdjęciu ;) ale widać żę fajne zo trza się tam wybrać kiedyś ;)
    pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Zapraszam do ZOO :)

      Usuń
    2. może kiedyś się wybiorę w tamte strony to mnie oprowadzisz ;)

      Usuń
  6. A ja zapraszam do wrocławskiego ZOO, ja z kolei tutaj mam najbliżej i gorąco polecam! Jest nowoczesne i ogromne, zwiedzania na kilka godzin;).
    Sonia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, a oferujesz też usługi przewodnika? :D

      Usuń
    2. Oprowadzałam już po Wrocławiu,studiuję turystykę, więc czemu nie ;D
      Sonia

      Usuń
    3. Ho ho! Uważaj, bo jak będę we Wrocławiu to się nie wymigasz:P

      Usuń
    4. Oprowadzę z przyjemnością, serio;) Lubię się bawić w przewodnika, bo buzia mi się nie zamyka. Haha;DDD
      Sonia

      Usuń
  7. Zoo to tak raczej rozrywka dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń