piątek, 18 stycznia 2013

Kinowo

Jack Reacher
Korzystając z poprzedniego (samowolnie wydłużonego :P) weekendu, polecam film pt. Jack Reacher: Jednym strzałem. Trzymający w napięciu, dynamiczny i zagadkowy do samego końca. Naprawdę świetny, a 130 minut które trwa film ogląda się bardzo sprawnie. Jeśli ktoś się zastanawia czy warto, ja polecam.


Życie Pi
Dzień wcześniej bylem też w kinie na innym filmie - Życie Pi. Można sobie wybrać wersję z dubbingiem, z podpisami a także 2D lub 3D. Ja byłem na dubbingu 3D i ... średnio polecam ten film. Jak dla mnie trochę nudny i rozwleczony. Na plus za to zaliczę grafikę, która w 3D jest starannie wykończona i po prostu się podoba. Jeśli ktoś lubi przygodowe, to może obejrzeć, jednak z tych dwóch zdecydowanie bardziej podobał mi się ten pierwszy.

4 komentarze:

  1. ja się wybieram na życie Pi bo mamy w domu książkę i bardzo ją lubimy poza tym to jest prawdziwa historia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to miłego oglądania, pewnie Wam się spodoba :)

      Usuń
  2. Dubbing to dla dzieci. Na nowego Tarantino może się wybiorę.

    OdpowiedzUsuń