wtorek, 21 stycznia 2014

Zima :)

W końcu jest! I to nie taka sobie, jakiś delikatny śnieżek, jest na całego! Zima :)

Rano nie muszę skrobać szyb, bo założyłem ochraniacz, który przynajmniej przednią szybę zabezpiecza przed lodem w postaci marznącego deszczu. Temperatura nawet w dzień nie jest na plusie, ulice są śliskie i zawalone śniegiem :)) W końcu jest ślisko, zimno, wietrznie (tylko czasem trochę mało wieje śniegiem, ale jest jeszcze szansa) i biało!

Wycieraczki przymarzają do szyby, na wzniesieniach trudno ruszyć, a na parkingach ciężko zaparkować (choć są też takie odśnieżane). Świetne warunki do jazdy, tylko nie wiem czemu kursanci nie są z tego zadowoleni...(?)

Bo mogą nie być zadowoleni, ale np rowerzyści (których jakoś dużo dziś spotkałem) ledwo trzymający się drogi. Ale w ciepłym, przytulnym aucie aż chce się jeździć w taką zimę! :)

16 komentarzy:

  1. E tam fajna pogoda do jazd :D
    W końcu zimówki moge wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to takie fajne? No nie wiem :P Może z jednej strony fajnie że siedzi się wygodnie w ciepełku zamiast marznąć, gorzej tylko jak przez to że jest ślisko się coś stanie :P Ale ja raczej preferuję jazdę wiosną/latem po suchym i nie śliskim i podziwianie zielonych drzewek itd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, zawsze się coś może stać, do tego nie potrzeba śliskości. A na podziwianie zieleni przyjdzie czas - i wtedy (po takiej srogiej zimie) wiosna będzie jeszcze fajniejsza! :)

      Usuń
    2. Tylko żeby ta zima nie trwała teraz do maja :P Właściwie przyniosła mi szczęście więc niech sobie będzie, przynajmniej jak jest mróz nie jest mokro :)

      Usuń
    3. Mi też :D
      Zdałam w marcu w śnieg :D Cudnie się jeździło...
      Dziś wychodziłam z domu to prawie wyrąbałam się na schodach :x
      Lodowisko mam normalnie darmowe :D

      Usuń
  3. Rowerzyści nie mają pewnie zimowych opon :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem ludzi jeżdżących zimą rowerem Oo, nie rozumiem w ogóle ludzi jeżdzących rowerem odkąd połamałam sobie zęby o kierownicę ale to taki szczegół ^^

      Usuń
    2. Nie mają, ale wiesz - wystarczą te do jazdy górskiej ;-)

      Usuń
  4. Ja wczoraj przed oknem biura obserwowałem wyczyny takich wcześniej niezadowolonych kursantów. Na płaskim parkingu niektórzy nie potrafili ruszyć, a co gorsza zatrzymać się. Fakt - warunki były gorzej niż złe - padał natychmiast zamarzający deszcz. No ale jakieś podstawy jazdy w takich warunkach wypadało by mieć. Albo po prostu zostać w domu.
    Kursanci powinni być zadowoleni, że mają możliwość nauczenia się podstaw jazdy w trudnych warunkach już teraz - na kursie, pod okiem instruktora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałuję że śnieg spadł dopiero teraz :( nie załapałam się na jazdy w takich warunkach ale jakoś sobie dałam radę na egzaminie :D

      Usuń
    2. Dokładnie, kursanci powinni być zadowoleni z możliwości ćwiczenia w takich warunkach praktycznie bezkarnie - tzn pod nadzorem instruktora.

      Usuń
    3. Właśnie, świadomość że instruktor uratuje sytuację w razie czego.... ;)

      Usuń
  5. Wczoraj strasznie dużo osób na egzaminie wracało z przesiadką Oo

    OdpowiedzUsuń