czwartek, 30 stycznia 2014

Koncertowo

Spokojniej, dużo bardziej spokojnie niż wcześniej. Brak wyróżniających się kursantów (zwłaszcza tych negatywnych) zapewnia spokój także psychiczny i to pomimo ciągłych śliskości i innych zimowych atrakcji.

Cieszy mnie, gdy kursanci zadają pytania, a gdy te są na jakimś poziomie to już w ogóle luksus. Ostatnio np kursant spytał czemu nie można ruszać z drugiego bądź trzeciego biegu, a z innym przyszłym kierowcą rozmawialiśmy na temat kwestii dociążania i odciążania przedniej i tylnej osi podczas pokonywania zakrętów. Także pojawił się temat podsterowności i nadsterowności.

I aż się dziwię, że wszyscy zatrzymują się przed zieloną strzałką (w połączeniu z "ogólnym" sygnałem czerwonym - czyli sygnalizatorem S2). I nawet nikt nie dyskutuje.

Tymczasem firma znów zamierza przenosić stronę www, a to źle wróży w kwestii mojej "administracji", gdyż zapewne będę musiał wklejać, uzupełniać i po prostu zapełniać tę nową stronę jakimiś treściami. A wieczorami można robić o wiele ciekawsze rzeczy, np jakiś koncert? Oczywiście w wersji bardzo czynnej :)

16 komentarzy:

  1. Koncert w wersji "bardzo czynnej " sugeruje, ze sam chcesz gdzieś wystąpić. Ale chyba o karierze scenicznej nie myślisz? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałem że to wiesz. Od kilku lat jestem "w trakcie".

      Usuń
    2. Ale że jak? Chcesz zostać drugim Anderszewskim i zarzuciwszy naukę jazdy koncertować na scenach świata?

      Usuń
    3. Aż takich ambicji nie mam, a i facjata z lekka odbiegająca...

      Usuń
  2. A jak ci życzyłam na święta fajnych kursantów to mówiłeś że to nierealne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie mnie nadal zdarza się ruszyć z dwójki a nasza toyota jest takim samochodem, że kurcze rusza z każdego ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem kierowcą A2 od lipca, B od marca, C od dziś :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to gratulacje :D chociaż ja nigdy nie zrozumiem po co kobiecie C :P ;)
      a ja od dzisiaj posiadam prawko w kieszeni chociaż nie wiem po co... :'(

      Usuń
  5. Dzięki :)
    Ja chce mieć każdą kategorię :D Motoryzacja to moja pasja :)
    Zrobiłam sobie KW by przyspieszyć bo dopiero w kwietniu mogłam iść... Zaczęłam kurs na C pod koniec grudnia :)
    W połowie miesiąca ide na CE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasja dosyć kosztowna :D Jakoś przyzwyczaiłam się do myśli że kierowca tira = facet :P u mnie w mieście nie ma nawet kobiety - kierowcy autobusu.
      Ja nie wiem czy będę mieć kiedykolwiek inną kategorie niż B. Puki co, to moje nieszczęsne prawko leży smutne, nieużywane ;) Oby jak najkrócej bo zwariuję :D

      Usuń
  6. Ja tam jutro ide na psychologiczne bo we wtorki są i soboty akurat, do lekarza i starostwa
    I CE będzie się robić :D

    OdpowiedzUsuń