niedziela, 21 września 2014

Rocznica

Sam o tym zapomniałem, aż do momentu, gdy pewna miła osoba mi przypomniała. Minęło właśnie 7 lat od momentu rozpoczęcia pisania bloga. Dokładnie 22. sierpnia 2007 roku pojawił się pierwszy wpis, który na dobre zadomowił mnie w tym miejscu. Oczywiście od tamtego czasu sporo się zmieniło - na wielu płaszczyznach.

1) dziś mam nieco inny styl pisania, czytając starsze blotki na pewno dziś napisałbym je inaczej,

2) sporo zmieniło się w mojej sferze prywatnej (na plus), jakkolwiek jednak nie ma ona większego wpływu na to co się dzieje na blogu, bo to zupełnie inne dwa światy, które tylko przy urlopie jakoś się łączą ;-)

3) nadal pracuję w tej samej firmie, już niebawem będzie to równe 10 lat (w październiku),

4) od momentu rozpoczęcia pracy do dziś nadal fascynuje mnie to zajęcie, sprawia radość i zadowolenie, nadal nie mam jej dość,

Choć ostatnio mam mniej czasu na pisanie, to nadal miło jest przebywać tu, czytać komentarze i starsze wpisy :) Do dnia dzisiejszego było tu 170 359 gości, napisano 6345 komentarzy, a ten obecny wpis ma numer 611. Pochwalę się tu niezwykle miłym upominkiem (wraz z dedykacją) od pewnej bardzo miłej osoby który dostałem dwa dni temu - dziękuję!
Pozdrawiam wszystkich!

11 komentarzy:

  1. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga, podziwiam zapał do dzielenia się wiedzą:) Życzę samych sukcesów w sferze zawodowej, dużo radości podczas szkolenia pojętnych kursantów:) Do tego dużo pracy, częstych udanych i urlopów:) No i przede wszystkim - niech w obu światach się dobrze dzieje:)
    P.S. Motocykl (nie motor:) na karteczce całkiem podobny do tego na fotografii:) (awatar?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... częstych i udanych urlopów - coś mi się literki poprzestawiały:)

      Usuń
    2. Dzię-ku-ję! (miało zabrzmieć jak w szkole, mam nadzieję że wyobraźnia zadziałała i tak wyszło :))

      Usuń
  2. Podziwiam cię za to że ci się chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko dlaczego jesień jest tak krótka?

    OdpowiedzUsuń
  4. Żeby szybciej była następna:)
    Lubimy jesień...

    OdpowiedzUsuń
  5. rany tyle czasu piszesz ??? nawet nie wiedziałam :) no to kolejnych 7-miu !!!

    OdpowiedzUsuń