piątek, 13 lutego 2015

Zaskoczenie


Pełnym zaskoczeniem okazał się fakt, że kursant opisany tu zdał egzamin. Nie dawno dokupił jedną godzinę dodatkową, skupił się i zdał egzamin wewnętrzny. Dopiero po nim mógł przystąpić do egzaminu i tak też zrobił. Pisałem już wcześniej, że nie zajmowałem się nim jakoś szczególnie, a tu dziś po południu dostaję od niego telefon - zdał egzamin w WORD. Dziękował za naukę, a jak poprosiłem o komentarz (na stronie www ośrodka szkolenia), jeszcze tego samego dnia napisał fajny komentarz :)

Tym bardziej go nie rozumiem, cały czas myślałem że on się męczył na kursie, wkładał tyle negatywnej energii na te wszystkie niepotrzebne dyskusje... a on chyba widział to zupełnie inaczej. No cóż, dalej trzeba się uczyć ludzi, czasem lepiej mniej mówić, tylko zająć się nauką i zero komentarzy i osobistych wycieczek...

4 komentarze:

  1. Jedna godzina dodatkowa i egzamin zdany za pierwszym razem? Jak ja lubię dobre zakończenia:)
    I jeszcze kursant ładnie się na koniec zachował:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wynika, że się słabo znasz na ludziach. Może innych też tutaj obsmarowujesz całkowicie niesłusznie i niesprawiedliwie? :P

    OdpowiedzUsuń