sobota, 28 lutego 2015

Blog - małe podsumowanie

Blog istnieje od 22 sierpnia 2007 roku. Nie sądziłem, że to aż tak szybko zleciało! W pierwszym wpisie pojawia się kursant, któremu towarzyszę w egzaminie wewnętrznym i to jest motor napędowy na początku działalności blogowej.

Od tego czasu pojawiło się 666 wpisów, a komentarzy jest ponad 6800! Łączna ilość wyświetleń bloga przekracza już 176 tysięcy.

Nawet nie wiem, kiedy minął ten czas, ale nadal pamiętam redagowanie pierwszych wpisów, które dziś miałyby nieco inny kształt i smak. Trochę dziwnie mi się czyta te stare wpisy, ale taki ich klimat :) Niczego nie poprawiam i nie edytuję, no chyba że gdzieś zginęły obrazki.

Przez te siedem lat, wiele się zmieniło. Przede wszystkim moje doświadczenie w pracy, wypracowane metody nauczania oraz spojrzenie na to zupełnie z boku - z dużym dystansem, asertywnością i spokojem. Także styl pisania oraz tematyka uległy zmianie. Pisanie nadal sprawia mi mnóstwo radości, możliwości uzewnętrznienia niektórych emocji i odczuć, które bombardują mnie codziennie. To bardzo miłe uczucie, życzę każdemu takiej satysfakcji z pracy :) Świetnie, że jest takie miejsce, gdzie można to opisać...

Ciekawe, kiedy pojawi się tysięczna blotka?... :)

PS. a w tym momencie jest równo 15.00, automat publikuje wpis, który przygotowałem kilka dni temu, a ja z grupą przyjaciół oglądamy u mnie film (Whiplash), oraz - mam nadzieję świetnie się przy tym czujemy, bawimy i relaksujemy. Dobór smaków, zapachów i muzyki nie jest przypadkowy :) Łącznie ze mną jest 4 lub 5 osób, rzadko kiedy goszczę u siebie aż tyle osób - musiałem szukam identycznych talerzy, sztućców i szklanek - a nie jest to wcale takie łatwe! Ale to na szczęście tylko nic nie warte przedmioty - nigdy nie zwracałem na nie uwagi, mam nadzieję że gościom nie będzie to zbyt przeszkadzać :))

2 komentarze:

  1. "Przy­jaciel to ktoś, kto da­je ci to­talną swo­bodę by­cia sobą." [autorem słów jest Jim Morrison - co prawda nie jazzmen, ale jego słowa pasują mi do tych talerzy, sztućców i szklanek z trudem skompletowanych i naprawdę nic nie znaczących:)]
    I życzę ogromnej radości z powodu opublikowania w niedalekiej przyszłości tysięcznej blotki:)))

    OdpowiedzUsuń