piątek, 20 lutego 2015

Traktorzysta

Początek peselu: 65
Płeć: mężczyzna
Cechy szczególne - wiecznie uśmiechnięty, optymista, mówi tak dużo jak kobiety

A prócz tego ma jeszcze coś szczególnego - jest rolnikiem-amatorem i nie mogę oduczyć go jazdy autem identycznie jak ciągnikiem. Biegi zmienia tak, że to cud że lewarek nadal jest na swoim miejscu, dźwignia kierunkowskazów także przeszła już swoje, a jak hamuje to rzadko kiedy jest to płynne i łagodne zwalnianie. Nie mam pojęcia jak jeszcze mam mu to wytłumaczyć, choć już nie wiem czy tu o tłumaczenie chodzi.

Szkoda mi go, bo to porządny chłopina, a jak na razie nie ma szans na zdanie egzaminu (kończy już kurs). Chyba rozumie co do niego mówię, zdaje się także przytakiwać, nie kłóci się i - chyba - stara się jeździć lepiej. Ale ja jakoś nie widzę efektów...

6 komentarzy:

  1. Ha, ha, ha:))) Nie dość, że "porządna" z niego chłopina, to jeszcze pewnie porządny z niego chłopina:)))
    Tylko samochodu trochę żal...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, znowu jakiś błąd zrobiłem!

      Usuń
    2. Proszę się nie przejmować:) To pewnie dlatego, że ten chłopina mówi tak dużo jak kobiety:)))

      Usuń
    3. Pocieszam się, że człowiek całe życie się uczy...

      Usuń
  2. chyba najgorzej właśnie jak przychodzi na kurs ktoś kto teoretycznie już potrafi prowadzić samochód (no bo traktorem jeździ) takie osoby mają nawyki i trudno je zmienić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też, bo są jeszcze wszystkowiedzący młodzi i gniewni :D

      Usuń