poniedziałek, 1 stycznia 2018

Kartki kartki :)

Nowy Rok, czas na zmiany - już dawno powinienem zająć się kartkami - i w końcu udało mi się to zrobić. Tym razem poukładałem je osobowo i ... nadal chętnie przyjmę piękną kartkę. Zatem jeśli ktoś chce mi coś fajnego wysłać, to proszę się nie krępować :) Mogę się odwdzięczyć tym samym.


Wydaje mi się że tych kartek jeszcze nie pokazywałem, ale mogę się mylić wszak moja pamięć jest zawodna. Mocno.



Kartki korkowe, które dostałem od Grażyny trochę boję się przyklejać do ścianki szafki - chyba mogłyby się uszkodzić, a tego bym nie chciał.


Jednocześnie dziękuję wszystkim, którzy już sprawili mi mnóstwo przyjemności posyłając taką niespodziankę :)

17 komentarzy:

  1. oooo kartki korkowe są mi nieznane. Fajne ...

    Do Siego Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Portugalia jest największym producentem korka :)

      Usuń
  2. Ciekawie się prezentują na tych ściankach:) Szkoda, że nie mam takich.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ekspozycja kartek to rzecz ważna :)

      Usuń
  3. Korkowe kartki sa bardzo delikatne, raz wlozylam je do torebki w plastykowej torebeczce i kiedy sobie o niej przypomnialam to w torebeczce byly kolorowe okruszki. A byla to pocztoweczka przeznaczona dla Arte!.
    Wasza pasja pocztowkowa spowodowala to, ze zaczynam jak za dawnych czasow przystawac przy stoiskach z widokowkami ...chyba dobrze, bo to jednak przyjemnosc, ktorej niejako sie pozbylismy, chyba zbyt pochopnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello Tomek!
    Happy new year!
    Such beautiful cards!
    I really like them!
    Have a lovely week!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  5. A co robisz z kartkami zdjętymi z wystawki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkładam na półkę.

      Usuń
    2. Nie dorobiłeś się jeszcze ozdobnej, dekupażowanej skrzyneczki na kartki? :D

      Usuń
    3. Ooo, to zdecydowanie trzeba nadrobić:)

      Usuń
    4. Darku - nie potrzebuję :)

      Usuń
  6. Tyle pięknych kartek 😊 Ach 😊

    OdpowiedzUsuń