niedziela, 5 sierpnia 2018

Letnie jazdy

Kilka ostatnich bardzo ciepłych dni skłoniły mnie do sprawdzenia, jaka temperatura panuje w aucie - oczywiście podczas włączonej klimatyzacji. Temperatura na zewnątrz wahała się między 30 a 31 stopni, a klimatyzacja pracowała na obiegu otwartym. Wentylator w pozycji 3. Termometr ustawiłem w pobliżu fotela instruktora, ale poniżej linii bocznej szyb tak, aby nie był nasłoneczniony. Pomiary przeprowadziłem z przodu i tyłu.


Okazało się, że wewnątrz mam pomiędzy 21 a 23 stopnie z przodu auta. W okolicach tylnej kanapy było 24 stopnie, a raz na chwilę termometr pokazał tam 25 stopni.


Mogłoby być lepiej, ale wydaje mi się że Baleno nie ma nawet atermicznych szyb. Oczywiście wentylator w trzeciej pozycji nieźle już huczy, ale wolę hałas niż piekarnik w aucie...

A popołudnia spędzam obserwując spokojne zachody słońca, popijam czarną herbatę i podjadam francuskie ciasteczka...

18 komentarzy:

  1. a nam się w służbowym klima skończyła jakieś 2 miechy temu i na razie jakoś nie napełniliśmy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa lenistwo :P

      Usuń
    2. ja myślę, że bliżej temu do sknerstwa :D

      Usuń
    3. A to z własnej kasy trzeba?

      Usuń
    4. w służbowym tak bo my zużyliśmy. Jakoś tam Lu jest z szefem dziwnie dogadany odnośnie różnych wymian i napraw tego auta. Jeździmy nim poza pracą więc musimy dokładać wiadomo.

      Usuń
    5. No tak, mnie to nie dziwi :D

      Usuń
  2. Ostatnio prawie nie jezdzimy autem, ale jezeli juz, to klima ratuje nas przed ugotowaniem. Nie mierzylam temperatury, ale na wlaczonym na 1 wentylatorze milutko wionie chlodkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne kolorki zachpdu slonca! niezwykle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażyna, ależ dawno Cię tu widziałem, pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
    2. Zawsze jestem, tylko nie zawsze zostawiam slad...moja dla Ciebie sympatia zawsze mi towarzyszy...koniecznie pozdrow Zosie - Twoja mame ofkors!

      Usuń
    3. O dziękuję w imieniu mamy! Na pewno się ucieszy i już wiem że Ciebie każe pozdrowić serdecznie :))

      Usuń
  4. Też chce mieć tak zimno w miejscu pracy

    OdpowiedzUsuń