sobota, 13 października 2018

Podsumowanie tygodnia 53

Poniedziałek

Czas biegnie zadziwiająco szybko. Lubię swoją pracę :)

Wtorek

Do egzaminu praktycznego ponownie podchodzi pewien kursant, który dokupił dodatkowe jazdy. Ale jeśli nadal będzie próbował ruszać z trójki i nie będzie zatrzymywał się przed znakiem STOP, to może lepiej żeby sobie darował?

Środa

Zmianę kursantów robię na spokojnej uliczce niedaleko centrum. Wykorzystując nieobecność następnej osoby wychodzę z auta i myję lekko zakurzone szyby. Nagle z za rogu jednorodzinnego domku wychodzi nieco starsza kobieta, która pyta czy nie potrzebuję jeszcze szlaucha do umycia auta.

Ale kobiecina była "miła"! Chciała mi dać szlauch, a może i nawet podłączyłaby go do swojego kranu? Tylko że... na ulicy nie wolno myć auta. No i moje autko wręcz lśniło czystością, bo z rana umyłem go bardzo dokładnie.

Czwartek

Piękna jesień w pełni - na ulicach coraz więcej żółtych liści. I zachody słońca nadal zjawiskowe, także takie po prostu z za okna mojego mieszkanka.




Piątek

Jadę za egzaminem, który wymuszając pierwszeństwo powoduje nie lada hamowanie innych. Oczywiście po chwili egzamin już negatywny - ale jakie to typowe - wymuszenie to jedna z najczęstszych przyczyn negatywnych.

27 komentarzy:

  1. Ja to mam na rowerze, dużo samochodów uważa, że zdąży przede mną przejechać. I dają radę. Co innego było by, gdybym nie miał hamulców ;)
    Zawsze fajnie, jak się lubi swoją pracę, wiadomo, bywają takie i takie dni, ale jak bilans się zgadza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest. moi kursanci najczęściej nie traktują rowerzystów poważnie, nie ustępują im pierwszeństwa jakby ich po prostu nie było. Ale widzą - zawsze twierdzą że "przecież to tylko rower, zdążyłbym!".

      Usuń
  2. Bardzo dobrze, że lubisz swoją pracę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ruszyć z trójki się da...nawet na egzaminie wewnętrznym ;) mówię na wlasnym przykładzie :D
    To kiedy podstawić moje auto do umycia, bo aż się prosi o to ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ustaw się w kolejce, dziś zajmuję się autem koleżanki :D

      Usuń
    2. No tak też myślałam, że kolejka będzie :P
      A poważnie to będę musiała po niedzieli wstawić swoje cudo na podwórko i chociaż odkurzyc :/

      Usuń
    3. Koniecznie, czystym lepiej się jeździ.

      Usuń
    4. Jak wozi się dziecko, to trudno utrzymać wnętrze auta w czystości ;)

      Usuń
    5. Łatwo, tylko trzeba transporter z dzieckiem dokładnie zamykać.

      ;-)

      Usuń
    6. Nie ma takiego transportera, który byłby w stanie utrzymać wewnątrz młodego :D

      Usuń
    7. Jak niegrzeczny to do bagażnika za karę :P

      Usuń
    8. Oj to nie że niegrzeczny (wie, że jak przegnie ląduje na tylnym siedzeniu) ot zwyczajnie ciekawy wszystkiego i każdego pstryczka, a do tego picie i jedzenie w aucie...

      Usuń
  4. Zachodzące słońce rzeczywiście daje piękne widoki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rozumiem, o co ci chodzi z tą kobietą od szlaucha. Była miła, czy nie była?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie była miła. Nie podobało jej się że myję szyby za jej ogrodzeniem.

      Usuń
    2. Rozwinięty terytorializm cebuloidów.

      Usuń
    3. A ile tam pogardy było w moim kierunku. Dalej to siedzi we mnie - co ja jej zrobiłem?

      Usuń
    4. A tam zaraz zrobilem, to ona miala zly dzien i padlo na ciebie :)

      Usuń
    5. Aaa... No w takim razie ciapa z ciebie. Trzeba było podziękować i powiedzieć, że to bardzo miłe z jej strony i że chętnie ze szlaucha skorzystasz następnym razem :D

      Usuń
  6. Zachody słońca naprawdę zjawiskowe, a ja dziś rano jadąc na zakupy zobaczyłam tęcze - na szczęście ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś tęczę można było zobaczyć w Lublinie :)

      Usuń
  7. Piekne masz widoki z okna. U mnie nieba widać mało, za to obserwuje spadające liście z drzew. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To brzmi jak "zemsta parteru". ;-))

      Usuń
    2. Parter jest okropny - głośny, stukające obcasy, dźwięk otwieranych puszek z piwskiem, lokalne kundle (bez piwa)...

      Usuń