piątek, 15 lutego 2019

Podsumowanie tygodnia 71

Poniedziałek

Pracuję sporo poza miastem. W ciągu dnia robię ponad 500 km.

Wtorek

Dziś bez pływania - przeziębienie wciąż trzyma mnie w szachu.

Środa

Belferka milczy, więc albo zrezygnowała albo zbiera kasę na jazdy dodatkowe. No albo zrobiła sobie jakąś przerwę - bo to też jest u niej możliwe.

Czwartek

Delikatna kolizja - uszkodzony lewy błotnik. Gość wyjeżdżający z parkingu obtarł nieco lakier, ale szybko dogadał się z szefem.

Piątek

Przygotowuję się do hybrydowego weekendu. Czyli załatwiam kilka spraw powoli zmierzających do sprzedaży obecnego auta i kupna hybrydy :)


8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Aberku, do zakupu jeszcze trochę! Ale dzięki :))

      Usuń
  2. Czyli tydzien pol na pol pozytaýwny :)
    Zdrowka zycze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu uśmiechnęłam się jak przeczytałam o belferce :P
    A swoją drogą co to za zwyczaje żeby podsumowanie było w piątek? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wyobraź sobie że jak tak szybko kliknąłem w przycisk "opublikuj"... I już nie zmieniałem, ale faktycznie powinno być dopiero dzisiaj :)

      Usuń