niedziela, 7 lipca 2019

Zielono mi

Od kilku dni zajmuję się kwiatami koleżanki. Wyjechała ona na dwa tygodnie na urlop zostawiając mi klucze i prosząc o zajęcie się mieszkaniem. Cały jej balkon jest pełen zieleni i innych kolorów, które domagają się dużej ilości wody - zwłaszcza gdy jest tak gorąco jak ostatnio.


Niestety tak mi akurat wypadło, że musiałem na trzy dni wyjechać. Ostatniego dnia przed wyjazdem podlałem jej kwiaty bardzo obficie, ale po powrocie zastałem większość leżących. Opadły z braku wody. Już się przeraziłem, że nie uda mi się ich uratować, ale jednak udało się. Prawie godzinę zajęło mi podlewanie ich po mojej trzydniowej nieobecności. Kwiaty wypiły tyle, ile im dałem wody!



I w końcu udaje mi się odpocząć od tych dwóch niesamowicie dziwnych i pretensjonalnych osób, które miałem we wtorek i środę w ubiegłym tygodniu. Z dzisiejszego punktu widzenia to kolejne doświadczenie, które - mam nadzieję - pomoże mi w podobnych sytuacjach w przyszłości, bo na pewno takie (lub gorsze) jeszcze się pojawią.

13 komentarzy:

  1. Śliczne bratki, ale nie dorównują pięknością tej dojrzałej poziomce!
    Zdjęcia Tomku też bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mario, to telefon robi takie wyraźne zdjecia :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Jak można się podejmować opieki nad kwiatami jeśli samemu się gdzieś wyjeżdża? A co, gdyby jednak nie odżyły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było by po kwiatach...

      Usuń
    2. Po reputacji i tak już jest. Nie myślałem do tej pory, że ten Tomek taki nieodpowiedzialny :D

      Usuń
    3. W sumie i tak dobrze, że to kwiaty były a nie piesek bądź kotek, bo ten podlany po powrocie, nawet obficie, mógłby się jednak nie podnieść. :-)

      Usuń
    4. Darku - to że muszę wyjechać okazało się dopiero później. Poza tym, postarałem się je podlać jeszcze w dniu wyjazdu, a gdy tylko wróciłem pierwsze co zrobiłem to od razu poszedłem do koleżanki podlewać.

      Usuń
    5. Aberku - jakiś czas temu zajmowałem się kotem innej koleżanki. Nie tolerował mnie, ale wystarczy że przeżył :D

      Usuń
  3. Bratki mają ładne kolory i strukturę płatków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadza się. Mi bardzo podoba się, że obiektyw rozmywa tło :)

      Usuń
  4. ostatnio nie było upałów przecież, wręcz przeciwnie bym powiedział ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale ten wpis jest zaległy o kilka dni właśnie :P

      Usuń