sobota, 20 lipca 2019

Podsumowanie tygodnia 93

Poniedziałek

Belferka, której tak trudno było opanować sztukę jazdy chyba dała sobie spokój. Nie ma jej ani u mnie, ani u moich współpracowników. No chyba że poszła do innej szkoły jazdy - tego nie wiem.

Wtorek

Na praktykach egzaminatorskich - dziś było trzaśnięcie drzwiami. Ja też bym ją oblał, a już za to co powiedziała na końcu - po egzaminie - lepiej aby nie podchodziła już więcej.

Środa

Robię ogórki małosolne. Poprzednie udały mi się całkiem nieźle, tym razem dałem jeszcze więcej kopru i innej zieleniny.




Czwartek

Belferka jednak jest. Uczy się u kolegi.

Piątek

Dobrze że już piątek, może trochę odpocznę przez weekend.

8 komentarzy:

  1. Odpoczniesz? mam taka nadzieje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej z maszynami pracowac niz z ludzmi :)

    Probowales do ogorkow dodac liscie wisni? Moja Mama tak kisila...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, ale czytałem że można tak zrobić.

      Usuń
  3. Jakiś zakładzik, że belferka nie zda?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiszone w ogóle u mnie już nie idą, więc nie robię.

    OdpowiedzUsuń