sobota, 13 lipca 2019

Podsumowanie tygodnia 92

Poniedziałek

Chłodno, przyjemnie. O wiele lepiej niż te upały.

Wtorek

Praktyk egzaminatorskich ciąg dalszy. Nigdy nie myślałem, że wynik egzaminu może zależeć od tak niecodziennych i niekiedy absurdalnych splotów sytuacji.

Środa

Nowi kursanci. Grzeczni i spokojni. Cieszy mnie to bardzo :)

Czwartek

Jeżdżę z kursantką, która prosi o wyłączenie radia. Jest już wieczór i będąc na placu jest taka cisza, że słychać jak burczy mi w brzuchu.

Piątek

Aromat cebuli. I tak pozostaje cały dzień, bo ani wietrzenie ani perfumowanie auta nie pomaga.


10 komentarzy:

  1. A skąd ten aromat? Sam coś jadłeś z cebulą, czy kursant?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jasne. Prawdziwi Polacy wzięli Cię na celownik i poddali testowi. W czwartek okazało się, że nie słuchasz Radia Maryja, dlatego w piątek nasłano cebulową agentkę. Jesteś już na liście nieprawilnych. Kryj się, żeby czegoś gorszego nie wykryli, bo wtedy zostaniesz publicznie na rynku ucebulowany (lokalna odmiana kamienowania).
      ;-)

      Usuń
    2. A wyobraź sobie, że niedawno ktoś zaprogramował wspomniane przez Ciebie radio. Przez chwilkę się nie zorientowałem jak włączyłem, ale jak już "wykryłem" to aż mną telepnęło.

      Usuń
    3. To był test wstępny - całe telepnięcie się nagrało w ukrytej kamerze, a kursantka czwartkowa była dla weryfikacji i potwierdzenia wniosków z nagrania.

      Usuń
    4. Ciąg dalszy od jutra? :P

      Usuń
    5. Nie znasz dnia ani godziny. :-)

      Usuń
    6. Ale wiesz - zawsze mogę oddać do innego instruktora :D

      Usuń
    7. Jak to niedawno wyczytałem jest niezawodna metoda na pozbycie się zapachu cebuli. Wystarczy wziąć czosnek. Przy okazji człowiek zapewnia sobie też ochronę przed wampirem :P

      Usuń
    8. O proszę, to by dopiero było. Ale skoro ma chronić przed wampirem to może i warto...

      Usuń