sobota, 10 czerwca 2023

Podsumowanie tygodnia 295

Poniedziałek

Wolne. Odpoczywam po urlopie. Wieczorem odbieram kartę pocztową od Darka.

Wtorek

Zostaję zaproszony na ciacho (w pracy). Z rabarbarem, na kruchym cieście. Bardzo smaczne, tylko ja dostałem podwójną porcję. 

Środa

Szybki i piękny dzień. Za oknem oślepiające słońce, ale także przyjemny wiatr. Taką pogodę lubię najbardziej - jest ciepło i jednocześnie orzeźwiająco. W pracy trochę zawirowań, ale to wszystko jest obok mnie.

Czwartek

Leniwy dzień. Sporo drzemię. A poza tym dłuższy spacer i buszowanie w sieci. Najpierw zamawiam interesującą książkę a potem smartwatcha - jako następcę mojego starego zegarka. Książka ma być w poniedziałek a smartwatch w sobotę (pojutrze). Wieczorem idę na saunę. Tym razem mazurki Chopina i pomarańcza z mentolem. Idealnie. I mało ludzi. 

Piątek

W pracy dzień szybko mi mija, klienci są zupełnie nieprzygotowani i najczęściej odsyłam ich z kwitkiem. Dużo wolnego czasu. Po pracy wyjazd do dużego miasta na cały weekend.

12 komentarzy:

  1. Pewnie byłeś zaskoczony kartką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z nieprzygotowanym klientem nie dyskutuje się. ;p
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
  3. zaproszenie na ciacho bardzo miła sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, że bardzo! Ale czy w tym nie jakiegoś drugiego dna?

      Usuń
  4. Też do dzisiaj odpoczywałam po urlopie, od jutra zaczyna się robocza codzienność aż do następnego urlopu. Rano trochę sprzątałam, później czytałam na balkonie a pod wieczór mam jeszcze w planie przejażdżkę na rowerze, niech się tylko trochę ochłodzi.
    Dobrego nowego tygodnia, bez stresów i zmartwień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ochłodzi jeszcze bardziej? U mnie z rana mniej niż 10 stopni, w dzień nie wiele lepiej. Dzięki, u Tobie również udanego tygodnia 👍👍

      Usuń
  5. Pytanie- czy lubisz ciasto z rabarbarem? 😅 skąd zapraszający wiedzial czy lubisz? 😎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo dzień wcześniej ta osoba zrobiła wywiad i się dowiedziała że lubię 😎

      Usuń