poniedziałek, 8 kwietnia 2024

Wiosna!

Miniony weekend był bardzo ciepły, wręcz zachęcający do wycieczek. Rower, to mój faworyt na teraz - wciąż korzystam ze sprzętu który kupiłem ponad dziesięć lat temu, ale spełnia wszystkie moje wymagania.


Zachwycony smakiem makowca (przez niektórych złośliwie nazywany ciastem z makiem) znów upiekłem blachę. Smakuje wybornie, góra jest bardzo maślana, mak soczysty i delikatny, a spód nieźle przypieczony - idealny do herbaty! 


Na balkonie mam już bratki, jedna podłużna skrzynka w zupełności wystarczy. Tym bardziej, że dość często muszę je podlewać zatem będzie mniej szkoda jak umrą z pragnienia... 


8 komentarzy:

  1. Zjadłabym takiego ciacha, klasyczny makowiec może nie istniec dla mnie ;p
    Piekne bratki. Moje coś nie wzeszły za dobrze, chyba nic z nich nie będzie.
    Dla mnie jest za gorąco, a jutro jeszcze dwa stopnie więcej, 28.... zejde chyba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też (z tym makowcem). U mnie wczoraj było 28 a dzisiaj to nawet nie wiem bo nie sprawdziłem na termometrze, ale mam wrażenie że cieplej niż wczoraj.

      Usuń
  2. Mój komentarz chyba gdzieś w kosmos poszedł... Pisałam, że śliczne bratki, że moje nie wzeszły oraz, że zjadłabym takie ciacho. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie wiem czemu program uznał se to jest spam, ale już wyciągnąłem 👍

      Usuń
  3. Bratki jak bratki, ale ten makowiec :D

    OdpowiedzUsuń