czwartek, 15 sierpnia 2024

Inaczej niż codziennie

Wolny dzień, więc trzeba trochę nabrać sił i odpocząć od codzienności. Ogarniam trochę rzeczy w domu, a po południu robię ciastka francuskie z jabłkami. 



Jabłka domowe, więc sporo musiałem odrzucić ze względu na różne żyjątka. Były dość kwaśne, więc dodałem więcej cukru niż zwykle. Kilka minut w 200 stopniach i gotowe. Idealne do herbaty.

A po południu idę na lody. Moje małe miasteczko jest opustoszałe, rzadko mijam ludzi a spaceruję główną ulicą. Za to przy lodach kolejka - nic dziwnego - to najlepsze lody w mieście.

10 komentarzy:

  1. Ciastka francuskie są super opcją, szybkie i zazwyczaj zawsze się udają :) ja wprawdzie nie lubię z jabłkami lub innymi owocami, ale nadzienie serowe lub budyń jak najbardziej :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 🙂🙂 z każdym nadzieniem lubię bardzo, jabłka miałem pod ręką akurat.

      Usuń
  2. Ciastko wygląda bardzo apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo smacznie wyglada, jak spod ręki cukiernika :)
    No trudno, że żyjątka, wiesz - jak robak zjadł, znaczy jabłuszko dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też tak uważam z tymi robaczkami 👌

      Usuń
  4. Wczoraj jeździłem i zauważyłem, że bardzo mało ludzi jeździło, a też i na ulicach były względne pustki. Na pewno temperatura temu sprzyjała, bo dla większości ponad 30 C w mieście to już jest na skraju ich wytrzymania, zresztą jeżdżąc z 254 pokazywałem mu kilkukrotnie osoby, niestety często zapuszczone, które dychały jak ryby wyciągnięte z wody. Po za tym, długi weekend wiele firm pozamykanych i te czynniki mogły spowodować opustoszenie ulic miast.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, sporo ludzi wyjechało a wysoka temperatura też przyczyniła się do zmniejszonego ruchu.

      Usuń
  5. Brzmi jak idealny plan na wolny dzień! Domowe ciastka francuskie z jabłkami to prawdziwy comfort food. Nic tak nie poprawia nastroju jak zapach pieczonych jabłek unoszący się w domu :)

    OdpowiedzUsuń