sobota, 17 sierpnia 2024

Podsumowanie tygodnia 357

Poniedziałek 

Coraz przyjemniej z temperaturą - tylko rano i wieczorem chłodniej, ale w ciągu dnia idealnie. Słonecznie i ciepło, ale nie zbyt gorąco. Po pracy mam czas na zrobienie fajnego obiadu, rozwiązywanie krzyżówki i drzemkę.

Wtorek 

Ciężki dzień w pracy. Trudni klienci.

Środa

Lepiej. I mam wrażenie szybciej niż wtorek - dopiero co przyszedłem do pracy i już wychodzę. 

Czwartek 

Wolne. Głównie odpoczywam.

Piątek

Znowu gorąco, choć rano chłodno. I to mnie zmyliło, ubrałem się niezbyt odpowiednio i potem musiałem cierpieć...

12 komentarzy:

  1. Gdybyś się bardziej zakręcił, mógłbyś mieć długi weekend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewien, ale możliwe że wszystko zależy od tego jak się człowiek ustawi 😁

      Usuń
  2. Dziś jest koszmarnie, w południe miałam na termometrze 34 stopnie w cieniu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masakra, szczególnie dla osób starszych i chorych jest to bardzo ciężki czas.

      Usuń
  3. A to nie ma prognoz pogody w których są przewidywane (te przewidywania są co raz lepsze) temperatury w ciągu dnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie są. Ale i tak nie ubierzesz się jak na lato.

      Usuń
    2. Jak to nie... Skoro wiesz, że popo bydzie ciepło, to ubierasz się na to ciepło, a rano jakoś przeżyjesz, wszak nie zamarzniesz, bo to nie poniżej zera, za to popo bydziesz wyglądał całkiem normalnie i tak się też czuł. Zresztą rano biegnąc do pracy jesteśmy na tym ewentualnym zimnie krócej, jak po po kiedy wracamy z niej już niekoniecznie się śpiesząc.
      Wiem, te termostaty mamy inaczej ustawione.

      Usuń
    3. Do cyca, "popo" - popołudniu.
      Wy jacyś odklejeni jesteście....

      Usuń
  4. Tu też superowa pogoda, pod względem temperatur :)

    OdpowiedzUsuń