środa, 8 grudnia 2010

Dziurawo !

Po ostatnim wolnym weekendzie przyszedł tydzień zapracowanego tygodnia. O wolnych chwilach już zapomniałem, marzę o następnych - ale na razie to nie możliwe. Ten weekend jest uczelniany, co nie znaczy że nie pracuję. Pracuję, a potem idę na wykłady. W sobotę i niedzielę po dwie godziny jazdy z kursantkami, które niebawem kończą kurs.

Tymczasem dziś kursant dość niefortunnie wjechał w głęboki śnieg (przy wymijaniu), po czym miał spory problem z wyjechaniem. Oczywiście, nie od tego jestem by się z nim zamieniać i wyjeżdżać z byle zaspy, więc po prostu podpowiedziałem mu co zrobić. Ostatecznie udało się - bez bólu. Wystarczyło z wyczuciem dodać gazu, wyprostować koła i wszystko.

Poza tym odwilż, ale na drogach oznacza to nowe dziury ! Jak pomyślę, że to dopiero początek slalomów z omijaniem ubytków w jezdniach, to mina mi rzednie.

30 komentarzy:

  1. no tak ... ja to jeszcze nie miałam problemów z wyjeżdżaniem z dziur ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Z dziur ? Ja także JESZCZE nie ... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chyba muszę iść do dentysty. Nie czuję żadnej dziury, ale coś boli na ćwierć szczęki.

    OdpowiedzUsuń
  4. no z dziur w jezdni nie ale z zasp i parkingu pod blokiem zimą to miałam problemy i to nie raz ... ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja naderwałem zderzak na zaspie.. na szczęście się nie połamał! wystarczyło go dokrecic :p A w sobotę zamarzło mi paliwo ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hebius - do dentysty trzeba iść po nowym roku, chyba że prywatnie.

    Polly - dziś już co najmniej 2 x więcej ubytków niż wczoraj.

    Łukasz - mój zderzak kursant testował wczoraj, ale śnieg był mokry i nic się nie stało :)

    A co Ty tankujesz ? :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Tankowalem na stacji BLISKA :P i przy -18 auto zamarzło...

    Dzisiaj byłem na orlenie! ceny paliw mnie przerażają! 4,73 za olej napędowy...

    OdpowiedzUsuń
  8. A tak, w firmie też narzekali na rosnące ceny. Tankujesz w Chełmie ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Tankuję we Włodawie :P

    A Ty jeździsz na benzynie czy na gazie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko benzyna. W życiu gazu nie chcę ! ! ! Miałem już kiedyś ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Uuu to współczuję kosztów...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty myślisz, że tu się kokosy zbija ? :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie myślę tak :p Dobrze wiem jak jest w tej branży :P od roku się tym interesuję :P

    OdpowiedzUsuń
  14. No niestety. Koszty paliwa, amortyzacji pojazdu są wysokie. Paliwo, vat, specjalne ubezpieczenia, amortyzacja pojazdu, a gdzie zarobek ? Ludzie się dziwią że godzina kosztuje 40-50 zł. A za półtora roku trzeba wymienić auto na nowe ... :/

    OdpowiedzUsuń
  15. No właśnie... Instruktor też człowiek, chciałby coś zarobić. A nie tyrać 6 dni w tygodniu po 12h. Może kiedyś ktoś to zrozumie i pomyśli o podwyżkach?

    OdpowiedzUsuń
  16. Wymieniać auto na nowe? Dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  17. 6 dni w tygodniu po 12h za pół darmo* tak miało byc! sorry za zasmiecanie

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie, to mało realne. Dziś widziałem reklamę, która za 950 zł oferuje kurs na kategorię B. Wg mnie to poniżej kosztów, więc instruktor dostaje 6 zł/h. Fajnie ? Chciałbyś tak pracować ?

    A wymiana, bo WORD organizuje przetarg i bierze nowe auta w leasing .

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę nieskładne te moje komentarze dziś, chyba zbyt późno jest :P

    OdpowiedzUsuń
  20. kurs za 950zł? To chore! Moim zdaniem Cena kursu powinna być jakoś z góry ustalona. Minimum te 1200 zł! Wtedy każda szkoła miałaby równe szanse! i instruktorzy by zarabiali w miarę normalnie. A ludzie i tak by robili prawko bo jak ktoś chce lub musi je mieć to zapłaci tyle ile będzie trzeba.
    Nie uważasz?

    OdpowiedzUsuń
  21. Mówisz jak mój szef :P On też tak twierdzi. I wtedy moglibyśmy konkurować statystykami zdawalności.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ktoś z góry mógłby wpaść na taki pomysł i wprowadzić go w życie...

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wierzę, by w PL było to możliwe :(

    OdpowiedzUsuń
  24. To może zostań egzaminatorem? :) tam się więcej zarabia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłem dziś w WORD zapisać kursantkę. Pani w okienku chciała zapisać ją na jutro. O czym to świadczy ? Że zdających jest mało, lub egzaminatorów za dużo. Tylko czekać, jak będą zwolnienia. Bo przecież nikt nie będzie utrzymywał tych, którzy nie mają co robić, nie ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba że liczymy na tych, których wykryją śledczy z pionu do walki z korupcją ;-) I wtedy zajmiemy ich miejsce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Może kiedyś coś się zmieni na lepsze :p Miejmy taką nadzieję. A teraz pozostaje nam tylko marzyć o tych 'dobrych czasach' :P

    OdpowiedzUsuń