czwartek, 24 maja 2012

Koncertowo

W ostatnią środę w Teatrze Starym odbył się koncert jazzowej wokalistki Doroty Miśkiewicz (promuje swoją nową płytę ALE). Zostałem tam zaproszony przez Kogoś, więc pomimo tego że byłem po całym dniu pracy, wieczorem wbiłem się w marynarkę i w drogę. Na miejscu okazało się, że to bardzo ładnie odrestaurowany Teatr, kameralny, ale taki z duszą!

A sam koncert wyśmienity! Wokalistka współpracuje z Markiem Napiórkowskim i Robertem Kubiszynem (pisałem o nich przy okazji innego koncertu), a prywatnie związana jest z Napiórkowskim właśnie. Bardzo udany występ: świetna interakcja z publicznością, nieskazitelnie czysty głos, spore możliwości brzmieniowe, brak zbędnych barier w stosunku do publiczności - to było półtoragodzinna uczta! Polecam każdemu, no chyba że ktoś nie przepada za takimi klimatami.

Niestety, nie mam żadnych zdjęć z koncertu z dwóch powodów - po pierwsze nie można było robić zdjęć, po drugie nie miałem aparatu a z telefonu na zaciemnionej scenie koncertowej nie wyszłyby najlepsze, mam za to dwie fotki z zewnątrz Teatru - z nocnej i dziennej perspektywy.

A przy okazji sfotografowałem Wartburga, który pełni rolę limuzyny do ślubu:)


12 komentarzy:

  1. lubię Miśkiewicz i takie koncerty a moja siostra jechała do ślubu Warszawą ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jej nową płytę? Słuchałaś?

      Usuń
    2. słuchałam wyrywkowo nie całą a płyty nie posiadam ;]

      Usuń
    3. Dorota jest świetna!!

      Usuń
  2. A po koncercie było rozdawanie autografów przez artystkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zdobyłeś autografik ;-)
      pozdrówka anka

      Usuń
    2. Nie zdobyłem, to było nie zaplanowane, taka niespodzianka.

      Usuń
    3. a no to dobre ty tam masz niespodzianki ;-) a autografik da się załatwić ;-)

      Usuń
    4. to fajne ty tam masz niespodzianki ;-) a autograf da się zdobyć ;-)

      Usuń
    5. sorki że 2 razy ale awaria komputera nastąpiła ;-)

      Usuń
    6. Nic się nie stało :)

      Usuń