sobota, 23 czerwca 2012

Autobusowo

Zapisałem się na egzamin na autobus. Drugie podejście niebawem, napiszę jak już będzie po.

A wczoraj i dziś pojeździłem jeszcze z Jackiem (najlepszym instruktorem - dla nie wtajemniczonych) i takim innym panem, także instruktorem. Już się przyzwyczaiłem do tej kakofonii we wnętrzu Autosana H10 (zdjęcie w poprzedniej blotce), który swoje lata świetności miał bardzo bardzo dawno temu. Do wszystkiego można się przyzwyczaić, więc nawet nieźle mi się jeździło - nic nie zepsułem, nie oberwałem, nikogo nie rozjechałem. Jacek nie krzyczał, więc nie było źle.
Plac mam już lepiej opanowany, co nie znaczy że nic nie może się wydarzyć na egzaminie.

Tymczasem w szkole kilka dni egzaminów, niestety musiałem być na wszystkich grupach. Wszyscy zdali, choć nie wiem  czy oceny nie są zbyt wysokie. Jak zwykle, byłem w mniejszości, więc przegłosowany. Nawet pewna wyjątkowa nieuka, która prawie nic nie przygotowała na egzamin dostała ocenę dostateczną! Pytanie, za co? Chyba za to że płaci.

Poza tym, w szkole już wakacje. Od września pracuję tam dalej - szefowa pani K, zaproponowała podwyżkę, którą zarząd zaakceptował. Ja także, bo to 50% więcej niż miałem do tej pory! Będę miał już tylko zajęcia teoretyczne - bez jakiejkolwiek praktyki - na którą po prostu nie mam czasu.

Sobotnie popołudnie po pracy to czas odpoczynku, podobnie jak cała niedziela. Dobra wiadomość jest także ta, że zrobiłem sobie cały następny weekend wolny! Tzn sobotę i niedzielę oczywiście. Może w końcu wybiorę się do ZOO, które ostatnio zachwalał Jaco? Pobyt wśród małp dobrze mi zrobi ;-)

PS. zdjęcie przedstawia parking w krzakach, szkoda że nie płatny - prawda?

18 komentarzy:

  1. życzę zdanego i oczywiście trzymam kciuki
    PS. miłego weekendu życzę ;-)
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego ... tygodnia :)

      Usuń
    2. no to jeszcze lepiej masz ;-) więc sprostowanie miłego tygodnia;-) życzę ;)
      Anka

      Usuń
  2. Do zoo? Ale to chyba gdzieś na wyjeździe, bo u siebie chyba nie masz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ... które ZOO ??

      Usuń
    2. Najbliżej jest ZOO w Zamościu.

      Usuń
    3. oooooooo nie wiedziałam, że tam jest ZOO :)))

      Usuń
    4. Jest, bardzo ładnie urządzone :) Wrzucę fotki jak tak będę.

      Usuń
  3. Jakie zajęcia prowadzisz w szkole?

    Powodzenia na egzaminie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawiązując do jazdy autobusami... właśnie wróciłam z Krety i muszę przyznać, że naprawdę podziwiam tamtejszych kierowców. Pierwszy raz jadąc na wycieczkę po jezdni nieco szerszej niż jeden pas ruchu, zdarzyło się, że autobus w którym się znajdowałam ustępując drugiemu autobusowi jadącemu z naprzeciwka wymanewrował w taki sposób, iż obydwa zmieściły się obok siebie, a dzieliły je dosłownie centymetry. Kreteńskie drogi są niesamowite...do tej pory nie mogę uwierzyć, jak kierowcy autobusów mogą tam jeździć...to już trzeba mieć umiejętności.
    Sonia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, jak to niektórzy się Kretują! :P

      Usuń
    2. Wypadł tydzień wolnego, to trzeba było skorzystać z okazji;D!
      Sonia

      PS Miałam za mało pamięci w aparacie, gdyby było więcej pstryknęłabym parę fotek jak wyglądają tamtejsze ulice ( nie ma chodników - taki luksus to chyba tylko w stolicach prowincji), wszyscy parkują jak chcą, znaków i sygnalizacji świetlnej nie uświadczysz - to też tylko w big cities. ;DD

      Usuń
    3. :o Ja nie rozumiem, na fotografowanie ulic MUSI być miejsce na karcie pamięci, przede wszystkim! :)

      Usuń
    4. Były ładniejsze widoczki i masa fotek z wycieczek;);D, lecz żałuję, że nie przeczyściłam wcześniej pamięci:(.

      Usuń
  5. Trzymam więc kciuki za powodzenie na egzaminie :)

    OdpowiedzUsuń