piątek, 8 czerwca 2012

Oferma

Też was denerwuje gdy ktoś tak parkuje? Wychodząc przed chwilą na balkon zrobiłem to zdjęcie - kierowca Toyoty zaparkował jak ostatnia oferma - zajmując dwa miejsca parkingowe. Facet zaparkował tak mając po prawej i lewej auta! Nie wiem, jak bardzo trzeba być ograniczonym by tak zrobić. A tak w ogóle - pierwszy wynik z Google z hasłem "oferma" idealnie pasuje do tego kierowcy:


Na chwilę obecną są jeszcze wolne miejsca, ale za góra dwie godziny nie będzie - m.in dzięki takim powyżej.

36 komentarzy:

  1. o kuźwa z całym szacunkiem tak to nawet ja nie parkuję ... ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. przyznam się że 1 raz zdarzyło mi się tak zaparkować ale w pośpiechu ;-) dlatego wole jeździć skuterem bo najmniej miejsca zajmuje i wszędzie zaparkuje ;-)
    pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i taniej, tylko trzeba uważać bo niektórzy kierowcy nie traktują kierującego skuterem jako pełnoprawnego uczestnika ruchu :/

      Usuń
    2. no byś wiedział nawet zdarzyło mi się to z L he kursantka przestraszyła się tira z przeciwka przy mnie wymijaniu i chciała mnie staranować ;-)

      Usuń
    3. Ehhh, dobrze że jej się nie udało! :)

      Usuń
    4. no tak w sumie to się jej udał bo żeby ładnie powiedzieć urwała lusterko tylko he he ;-) tylko instruktor jakiś taki nie dzisiejszy po stwierdził iż to ja byłam winna he ;-)

      Usuń
    5. Aha, no i jak się to skończyło? I czemu Ty byłaś winna wg niego?

      Usuń
    6. bo jak to szanowny instruktor stwierdził nie zachowałam należytej ostrożności i jechałam ulicą a powinnam poboczem według niego to skutery powinny pewnie latać ale cóż nie miałam chęci się z nim kłócić więc pościłam mu płazem niech se jedzie i uczy dziwnymi metodami 30 zł na lusterko to nie majątek bardziej by mnie nerwów kosztował wykłócanie się z nim na środku drogi

      Usuń
    7. Dałaś mu 30 dychy??

      Usuń
    8. nie ja musiałam zainwestować bo jak się L zbliżyła na maksimum to mi lusterko urwali moje w skuterze a nie miałam zamiaru się tam z nim wykłócać bo jemu w aucie nawet ryski nie zostało ;-) ja to jedynie bym mu w ryj dała a nie 30 dychy he ;-)

      Usuń
    9. Dziwny instruktor, ale i takich pełno! :)

      Usuń
    10. no byś wiedział zdążyłam poznać już takich chamskich 2 instruktorów he

      Usuń
  3. A jak zająć aż 5 miejsc parkingowych? Zaparkować "maluchem" z przyczepką na skos :P Zdjęcia nie mam, ale widziałam na własne oczy takie cudo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też można! Tylko co na to sąsiedzi, nie doszło do jakiegoś samosądu?

      Usuń
    2. To na parkingu przed supermarketem było.. pewnie ktoś po większe zakupy przyjechał ;)

      Usuń
  4. http://www.isanok.pl/brak-wyobrani-i-podstaw-kultury-pisze-internauta.html
    też coś o parkowaniu i o ludzkiej głupocie ;-)
    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie normalne... :(

      Usuń
    2. ale przynajmniej nagrodę dostał od miejskiej ;-)za złe parkowanie ;-)

      Usuń
  5. Pewnie gość chciał zarezerwować drugie miejsce dla znajomego.

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba nie jest kwestia tego jakim się jest kierowcą, ale w ogóle jakim się jest człowiekiem. Wygodniej mu było zaparkować tak, a że inni będą mieli problem to już nie ważne (dla niego), więc nie koniecznie to akurat oferma. Mnie by było po prostu wstyd i głupio, że komuś utrudniam życie taki parkowaniem.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. siemanko ;-)
    mam pytanko do ciebie bo ty już po fachu kat A więc me pytanko brzmi czy podczas jazdy w słuchawkach jest obustronny kontakt czyli że instruktor mówi a ja coś mogę dajmy na to do niego odpowiedzieć czy tylko on nawija ;-)
    z góry dzięki za odpowiedz ;-)
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy jaki sprzęt używa szkoła, ale najczęściej Ty słuchasz a on mówi, i np kiwnięciem głowy potwierdzasz usłyszenie i zrozumienie polecenia.

      Usuń
    2. no to nie fajne to jest bo nawet sobie nie porozmawiam z instruktorem ;-) a z takimi zajefajnymi ;-) warto rozmawiać ;-)

      Usuń
  8. to parkowala kobita..;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, widziałem - to był facet. Przynajmniej z wyglądu :P

      Usuń
    2. kobita - mowie Ci!! tylko przebrana dla niepoznaki :)

      Usuń
    3. Wszystko możliwe ;-)

      Usuń
  9. No coś Ty! Kobieta by tyłem nawet nie próbowała parkować :P

    [żart ;)]

    OdpowiedzUsuń